اختصاص وام ‌های بلاعوض به زلزله زدگان/تشکیل کارگروه ویژه دولت

معاون اول رییس جمهور از اختصاص مبالغی به عنوان کمک بلاعوض و همچنین وام های ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومانی به خانواده هایی که در زلزله اخیر دچار آسیب و خسارت شده اند، خبر داد.

 

 

 

 

 

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،محمدرضا رحیمی شب گذشته در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه قرآن در ارتباط با زلزله اخیر در استان آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع از این رخداد همه مسوولین برای کمک به آسیب دیدگان بسیج شدند و بخشنامه ای به تمامی استانها صادر شد تا به یاری زلزله زدگان بشتابند.

معاون اول رییس جمهور اضافه کرد: در ساعات اولیه وقوع زلزله هیاتی متشکل از وزرای کشور، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسوولین هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به مناطق زلزله زده اعزام شدند تا مسائل و خسارات به بار آمده را از نزدیک مشاهده و گزارش آن را به دولت ارائه کنند.

رحیمی با اشاره به اینکه جلسه روز یکشنبه هیات دولت به موضوع زلزله و نحوه ساماندهی و رسیدگی به مردم آسیب دیده اختصاص یافت، گفت: در جلسه هیات وزیران نحوه کمک رسانی به شهرهای آسیب دیده بررسی و مقرر شد کارگروهی با همه اختیارات هیات دولت به ریاست معاون اول رییس جمهور تشکیل و برای رسیدگی و جبران خسارات اقدام کند.

وی افزود: این کارگروه روز دوشنبه به مناطق زلزله زده اعزام خواهد شد تا از نزدیک همه مسائل را بررسی کرده و تدابیر لازم را برای جبران هرچه سریعتر خسارات اتخاذ کند.

وی همچنین از اختصاص مبالغی به عنوان کمک بلاعوض و همچنین وام های ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومانی به خانواده هایی که دچار آسیب و خسارت شده اند، خبر داد.

منبع: فارس

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.