اختصاص ۵۰۰ واحد مسکونی در شهر جدید پرند به کارکنان صنعت نفت

اعلام وضعیت اولویت متقاضیان مسکن مهر شهر جدید پرند؛

متقاضیانی که در مرحله اول ثبت نام کرده ولی با توجه به تکمیل ظرفیت موفق به دریافت مسکن نشده اند می توانند در مرحله دوم واگذاری شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمد امیرخانی مدیر پروژه مسکن مهر وزارت نفت با بیان این مطلب گفت: ۵۰۰ واحد مسکونی (پروژه کیسون) در شهر جدید پرند به پرسنل صنعت نفت در مرحله دوم واگذار می شود.

وی تصریح کرد: متقاضیانی که در مرحله اول ثبت نام کرده ولی با توجه به تکمیل ظرفیت موفق به دریافت مسکن نشده اند می توانند در مرحله دوم واگذاری شرکت کنند.

امیرخانی افزود: افراد یادشده می توانند با مراجعه به سیستم جامع پرسنلی و مشاهده وضعیت اولویت بندی خود و در صورت کسب حدنصاب امتیاز برای تشکیل پرونده اقدام کنند.

مشاور وزیر نفت در امور مسکن مهر تصریح کرد: متقاضیان می توانند برای تشکیل پرونده و اقدامات بعدی تا تاریخ ۹۱/۰۸/۰۶ به دفتر مدیرپروژه مسکن مهر صنعت نفت مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۸۴۱۸۴۱۱۰ تماس بگیرند.

این مقام مسئول با بیان اینکه، مراجعه نکردن متقاضی به منزله انصراف خواهد بود، افزود: متقاضیان می توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت maskan.mop.ir مراجعه کنند./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.