اختصاص۵۰۰ اتوبوس به حجاج ایرانی

جام جم آنلاین: تعداد اتوبوس های اختصاص یافته برای حجاج ایران،۵۰۰ اتوبوس عادی و روباز است که از ایستگاه اتوبوس ها در مزدلفه (مشعرالحرام) در ساعت ۱۰ صبح روز ترویه راه خواهند افتاد.

به گزارش خبرنگار اعزامی جام جم ، مسوولان موسسه مطوفان حجاج جمهوری اسلامی ایران، جزئیات طرح انتقال حجاج کشورمان را به مشاعر مقدسه تشریح کردند.

فرماندهان راهنمایی و رانندگی مستقر  مشاعر مقدسه، دردیدار با اعضای حمل و نقل عمومی گروه های خدمات میدانی موسسه مطوفان حجاج ایران، شرح کافی از طرح حمل و نقل حج امسال را در مقر این موسسه در مکه مکرمه ارائه کردند.

محمد علی بن جمال، رئیس شورای اداری موسسه مطوفان حجاج ایران اعلام کرد: در این نشست، طرح ترافیک امسال به طور کلی و منطقه العزیزیه به طور خاص به دلیل وجود تعداد زیاد حجاج ایرانی در این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

جاده طایف به حجاج ایرانی اختصاص یافت

وی افزود: فرماندهان راهنمایی و رانندگی دستور دادند جاده طایف برای حجاج ایرانی اختصاص داده و هشتاد درصد از این جاده برای این موضوع در نظر گرفته شود، چرا که این جاده از مناطق شلوغ دور است و به مناطق غربی و جنوبی منطقه العزیزیه که تعداد زیادی از حجاج ایرانی در آن اسکان داده شده اند، نزدیک است.

در این نشست، رضا عبدالله صحره مسوول نقل ترددی موسسه مطوفان حجاج ایران و فیصل ازهر معاون وی و مسوولان اتحادیه حمل و نقل و وزارت حج عربستان حضور داشتند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.