اخذ مصوبه شورای پول و اعتبار برای حفظ ظرفیت تولید خودرو

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ابراز امیدواری کرد:

اخذ مصوبه شورای پول و اعتبار برای حفظ ظرفیت تولید خودرو

عصر خودرو : معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت ابراز امیدواری کرد که شورای پول و اعتبار تسهیلات مورد نیاز صنعت خودرو را در زمان مقرر اختصاص دهد.

به نقل از ایسنا محسن صالحی‌نیا  در پاسخ به این پرسش که آیا شورای پول و اعتبار با اختصاص تسهیلات مصوب به صنعت خودرو موافقت خواهد کرد؟‌ خاطرنشان کرد: امیدواریم شورای پول و اعتبار با کارشناسی خوب خود و براساس ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های صنعت خودرو با پرداخت تسهیلات به این بخش موافقت کند.

وی با بیان این‌که دیدگاه ما این است که در سال حمایت از تولید ملی حداقل بتوانیم از ظرفیت تولید سال گذشته در صنعت خودرو صیانت و این ظرفیت را حفظ کنیم، خاطرنشان کرد: البته علاوه بر آن به افزایش تولید خودرو در سال جاری نیز فکر می‌کنیم.

معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: علاوه بر آن یک نکته مهم نیز مطرح است. در حال حاضر روش‌هایی که مقداری ما را با محدودیت مواجه کرده، باعث شده که ظرفیت‌های بالاتری از تامین در داخل کشور مورد نیاز باشد که در این زمینه به دنبال اخذ مصوبه شورای پول و اعتبار هستیم.

صالحی‌نیا تصریح کرد: مقدار تسهیلات پرداختی به صنعت خودرو براساس کارشناسی شورای پول و اعتبار تعیین خواهد شد. این تسهیلات در حدی خواهد بود که متناسب با شرایط فعلی و ظرفیت مورد نیاز تولید در صنعت خودرو بتوانیم نقدینگی مورد نیاز را اختصاص دهیم.

سه شنبه ۲۰ تیر   ۱۵:۲۶


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.