اداره کل منابع طبیعی خوزستان رتبه اول کشوری را کسب نمود

مدیر کل منابع طبیعی خوزستان با بیان مطلب فوق اظهار داشت : در سال یک هزار و سیصد و نود برنامه ارزیابی عملکرد کیفی واحدهای ستادی و استانی سازمان جنگل ها و مراتع و آبخیزداری کشور تهیه ،تدوین و ابلاغ گردید که خوشبختانه در این برنامه از یک صد امتیاز تعریف شده در طرح ،اداره کل منابع طبیعی خوزستان با کسب ۸۱ امتیاز موفق گردید رتبه ی اول کشوری را به خود اختصاص دهد.

به گزارش ایانا مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان  با اشاره به اینکه در سنوات قبل ارزیابی هایی همچون ارزیابی فوق در سطح سازمان متبوع و ادارات کل استانها انجام گردیده ولی در سال گذشته نخستین سالی بود که در قالب طرح مدون جدید این ارزیابی انجام شد که اداره کل منابع طبیعی خوزستان موفق به کسب رتبه اول کشوری گردید.

عزیز ارشم  گفت کسب این رتبه را حاصل زحمات تمامی کارکنان خدوم مجموعه منابع طبیعی استان و ادارات تابعه در شهرستانها ذکر نمود و افزود: این رتبه حداقل انتظار از منابع طبیعی خوزستان می باشد و کسب این افتخار را به خانواده شهدای مجموعه منابع طبیعی خوزستان و شهدای سنگرساز بی سنگر تقدیم می کنیم.

وی اظهار امیدواری نمود که در سال آینده اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان موفق به تجدید این افتخار آفرینی گردد و این مهم فقط با همت تمامی همکاران محقق خواهد شد.

شایان ذکر است اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان با ۴۶۰ نفر پرسنل از ادارات کل تابعه جهادکشاورزی خوزستان می باشد.

جنگل و مراتع

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.