ادامه اجرای اپرای حافظ از این هفته

نمایش اپرای عروسکی حافظ به کارگردانی بهروز غریب پور پس از اجرا در جشنواره چهاردهم تئاتر عروسکی از یکشنبه ۱۸ تیر به اجرای خود در تالار فردوسی ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاترممتازنیوز، تئاتر در هفته گذشته، بیشترین زمان خود را صرف نمایش های جشنواره چهاردهم تئاتر عروسکی کرد.

مجموعه تئاتر شهر که به طور کامل در اختیار این جشنواره قرار داشت در هفته گذشته به اجراهای خود پایان داد و برخی نیز برای هفته آینده ادامه خواهند داشت نمایش های سیاست خواجه به کارگردانی عظیم موسوی در تالار اصلی از روز چهارشنبه ۱۴ تیر اجرای خود را از سر گرفت.

نمایش های خیال های جاده جاجرود تهران به کارگردانی غزاله معتمد به مراسم مرگ داداش خوش آمدید به کارگدانی سمانه زندی نژاد، اوریدیس به کارگردانی دلارا نوشین، عشق من حامد بهداد به کارگردانی زهیر یاری، تبارشناسی دروغ و تنهایی به کارگردانی سجاد افشاریان، خون رقصه به کارگردانی رضا صابری از آثاری بودند که در هفته گذشته و با شروع جشنواره تئاتر عروسکی به کار خود پایان دادند.

در این جشنواره ورک شاپ های متعددی نیز از سوی اساتید کشورهای ایتالیا و آلمان در تهران و برخی از شهرها برگزار شد که این اتفاق در راستای سیاست های جشنواره مبنی بر تمرکز زدایی از تهران بود.

همچنین نمایش مترسک به کارگردانی حسن معجونی نیز از هفته پیشین اجرای خود را در تالار حافظ ادامه داد

نمایش اپرای عروسکی حافظ به نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب پور که در جشنواره چهاردهم تئاتر عروسکی شرکت داشت پس از اتمام این جشنواره از یکشنبه ۱۸ تیر به اجرای خود در تالار فردوسی ادامه می دهد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.