ادامه بمباران مناطق مسکونی غزه؛بیش از ۱۰۱۰ شهید و زخمی

۳۰ آبان ،

ارتش رژیم صهیونیستی که در مقابل قدرت موشکی مبارزان فلسطینی عاجز شده بر شدت حملات خود به غیرنظامیان غزه افزوده است. بر اثر این حملات تاکنون بیش از ۱۱۰ فلسطینی شهید و بیش از نهصد نفر زخمی شده اند که بیشتر آنان زنان و کودکان می باشند.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری فرانسه ، در تازه ترین این حملات وحشیانه بر اثر بمباران منطقه ای مسکونی در بیت لاهیا در شمال نوار غزه دو کودک دو ساله و چهار ساله از یک خانواده به شهادت رسیدند وهجده نفر دیگر از جمله پدر این دو کودک زخمی شدند.

در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه هم دو فلسطینی به شهادت رسیدند.کمیته امداد و اورژانس در غزه اعلام کرد این دو فلسطینی هدف مستقیم موشک اسرائیل قرار گرفتند. 

در حمله به منطقه التفاح در شمال شرقی شهر غزه نیز یک زن باردار زخمی شد.
در حمله هوایی شامگاه دوشنبه رژیم صهیونیستی به منزلی مسکونی در رفح در جنوب نوار غزه هم دو برادر به شهادت رسیدند و چهارده نفر دیگر که بیشتر آنها زنان و کودکان بودند زخمی شدند.

پاسخ مقاومت به حملات نظامیان صهیونیست
شبکه تلویزیونی العالم هم گزارش داد گروه های مقاومت در پاسخ به حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان دیروز بیش از یکصد موشک به اراضی اشغالی فلسطین شلیک کردند که در نهایت آن بیست و شش صهیونیست زخمی شدند.
 
 
 


sadkhabar.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.