ادامه تعقیب گروههای مسلح توسط ارتش سوریه

ارتش سوریه در منطقه «داریا» و نهر العریش به تعقیب و گریز گروههای مسلح ادامه می دهد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی العالم ؛ طبق اطلاعاتی که از برخی اهالی و کسانی که با ارتش همکاری می کنند بدست آوردیم ، ارتش مخفیگاه های افراد مسلح را پاکسازی کرد.

ارتش در ساعات گذشته برخی مزارع و اماکن در منطقه «الغوطه» را که به دلیل انبوه درختان برخی از افراد مسلح در آن پناه گرفته بودند، پاکسازی کرد.

وی افزود : ارتش پس از اینکه منطقه «التل» و دیگر مناطق تروریست ها را پاکسازی کرد کنترل کامل این مناطق را بدست گرفت و اهالی این مناطق پس از فرار افراد مسلح به خانه هایشان بازگشتند.

حسین مرتضی تصریح کرد: مهمترین تحولات امروز درگیری در حلب و برخی از شهرکهای این منطقه بود که هم اکنون ادامه دارد و ارتش گروههای مسلح را تحت تعقیب قرار داده است.

ارتش سوریه همچنین خط کمک رسانی به افراد مسلح در ریف حلب را که برخی تلاش می کردند از آنها حمایت لجستیکی کنند و به آنها سلاح برسانند مورد هدف قرار داد و منهدم کرد.

وی افزود : بر اساس اطلاعات بدست آمده، افراد مسلح با مشکل کمبود سلاح و مهمات مواجه هستند و این به معنای آنست که ارتش سوریه عرصه را بر گروههای مسلح تنگ کرده و همچنین اطراف شهر حلب را در کنترل خود دارد و تلاش می کند از ورود افراد مسلح به شهر جلوگیری کند. همچنین یک کاروان که چهل خودرو و مقادیر زیادی خمپاره انداز داشتند در شهر جرابلس هدف حمله ارتش سوریه قرار گرفت و به طور کلی منهدم شدند.

وی خاطر نشان کرد در منطقه «بستان پاشا» در حلب گروهی از افراد مسلح که در یکی از مراکز جمع شده بودند به طور مستقیم هدف حمله ارتش قرار گرفتند و شماری از آنها به هلاکت رسیدند.

در منطقه حنان و حلب نیز درگیریهای شدید میان ارتش سوریه و گروههای مسلح که نزدیک مرکز فرهنگی جمع شده بودند رخ داد و شماری زیادی از این افراد کشته شدند. در ساعات گذشته نیز درگیریهایی در دو شهرک «السید علی» و «سلیمان حلبی» رخ داد و ارتش افراد مسلح را در این مناطق تحت تعقیب قرار داد.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.