ادامه توسعه فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای با وجود تحریم‌های دشمنان

۱۷م آذر ،

هانی‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: جمهوری اسلامی ایران علی رغم فشارهای بین‌المللی و تحریم‌های پوشالی دشمنان نظام اسلامی هرگز تسلیم استکبار جهانی نشده و به حرکت خود در پیشرفت و توسعه فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای ادامه خواهد داد.

حسن هانی‌زاده در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به اعمال تحریم‌های جدید آمریکا بر ضد کشورمان گفت: تحریم‌های چند جانبه آمریکا و کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران یک پروسه ادامه یافته و زنجیره‌ای برای مقابله با حق مسلم جمهوری اسلامی ایران برای برخورداری از فناوری هسته‌ای است.

وی در ادامه با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در جنگ ۸روزه غزه، افزود: تحریم‌های آمریکا و کشورهای غربی بر ضد کشورمان نشان می‌دهد که آنها برای فرار از شکست خود در همراهی با صهیونیست‌ها در جنگ غزه دست به چنین اقدام پوشالی زده‌اند.

هانی‌زاده تصریح کرد: تحریم‌های سنای آمریکا امر جدیدی نبوده و نمی‌تواند ملت ایران را از حرکت خود باز دارد،لذا جمهوری اسلامی ایران با وجود فشارهای دشمنان قسم خورده این آب و خاک به راه خود در مسیر پیشرفت و توسعه ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به مذاکرات آتی ایران با اعضای گروه ۱+۵ اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به گفتگوهای سازنده با اعضای گروه ۱+۵ ادامه داده و فشارهای دشمنان هیچ تاثیری در روند مذاکرات ایجاد نخواهد کرد.

این کارشناس سیاست خارجی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران علی رغم فشارهای بین‌المللی و تحریم‌های پوشالی دشمنان نظام اسلامی هرگز تسلیم استکبار جهانی نشده و به حرکت خود در پیشرفت و توسعه فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.