ادامه جلسات غیرعلنی مجلس برای اصلاح بازار ارز/ بهمنی، مهمان ویژه این هفته

عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با اشاره به وضعیت نابسامان بازار داخلی ارز و عدم مدیریت صحیح آن، به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ مجلس نسبت به نوسانات اخیر بازار ارز و عدم اعمال مدیریت کارآمد آن حساس بوده و به صورت جدی پیگیر اصلاح وضعیت موجود است.

وی در ادامه تصریح کرد:‌ در راستای برگزاری جلسات نمایندگان برای بهبود وضعیت بازار ارز قطعا راهکار جدیدی در این زمینه ارائه خواهد شد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس همچنین به جلسه غیرعلنی روز چهارشنبه گذشته (۲۲ شهریورماه) نمایندگان با وزیر اقتصاد و امور دارایی اشاره کرد و اظهار داشت:‌ برای روشن شدن پاره‌ای از موضوعات دخیل در نوسانات ارز، در حال رایزنی با محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی هستیم تا در جلسه غیرعلنی به بررسی وضعیت بپردازیم.

مصری ادامه داد: به احتمال زیاد جلسه غیرعلنی مجلس با حضور محمود بهمنی روز چهارشنبه(۲۹ شهریورماه) هفته جاری برگزار خواهد شد.

نماینده کرمانشاه در پایان در خصوص تشکیل کمیته ارز در مجلس خاطرنشان کرد: کمیته ارز به معنای کمیته اجرایی تحت هیچ شرایطی در مجلس تشکیل نخواهد شد چرا که مجلس نمی‌تواند وارد کار اجرایی شود ولی کمیسیون‌های مرتبط می‌توانند برای بررسی و رصد اوضاع چنین کمیته‌ای را تشکیل دهند.

انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.