ادامه راه شهدا در پیروی از ولایت و رهبری خلاصه می شود

شنبه ۲۰ خرداد – ۰۱:۲۷:۵۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

فرزند شهید آیت الله سعیدی:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- شهید آیت الله سعیدی در راه دفاع از ولایت به شهادت رسید و اگر امروز هم ایشان زنده بود، اطاعت از مقام معظم رهبری را وظیفه خود می دانست؛ بر این اساس ادامه راه شهدا در پیروی از امامت خلاصه می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز خبرحوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن سعیدی در مراسم چهل ودومین سالگرد شهادت آیت الله سعیدی(ره) با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، دین اسلام را دین آگاهی و بصیرت دانسته و اظهارداشت :اسلام شریعتی است که بر بصیرت ومعرفت افزایی بسیار تاکید دارد و کسانی که مسلمان می شوند از روی آگاهی و بینش عمیق، این دین  را می پذیرند.
وی با تاکید بر این مطلب که  در اسلام گام برداشتن نا آگاهانه قابل قبول نیست، افزود:از آنجا که اسلام دین شناخت و معرفت است، از این رو اهمیت زیادی به علم و عالم می‌دهد و عالمان دینی، بصیر و آگاهند
فرزندشهید آیت الله سعیدی تصریح کرد:از جمله عالمانی که می توان به عنوان شاخص بصیرت از آنان یاد کرد شهید آیت الله سعیدی است که به حق از سرمایه های انقلاب و نظام بود، و همگان باید نسبت به شناخت و الگوگیری بیشتر از این شهید گرامی اهتمام داشته باشند.
وی با اشاره به نقش آگاهی بخشی شهید آیت‌الله سعیدی در دوران طاغوت، گفت: آن شهید آگاهانه پا در مسیر انقلاب و دفاع از ولایت گذاشت و همواره در طول زندگی خود مطیع امام خمینی بود و آنقدر در این مسیر ایستادگی کرد تا نهایتا به فیض عظیم شهادت نایل گشت.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی اضافه کرد: این شهید بزرگوار عالمی جامع الشرایط و مجتهدی خستگی ناپذیر بود که تا آخرین لحظه در دفاع از ولایت و انقلاب کوتاهی نکرد.
وی با تاکید بر این‌که فداکاری و شهادت این عالم ربانی به خاطر دفاع از حریم ولایت بود، اذعان داشت:اگر امروز هم شهید سعیدی زنده بود، اطاعت و دفاع از مقام معظم رهبری را وظیفه خود می دانست و همگان را به این امر ترغیب می کرد.
این استاد حوزه تاکید کرد: همگان باید قدردان نعمت رهبری باشند که از زمانه خود بسیار جلوترند و با بیانات و رهنمودهای خود روح روشنگری ،بیداری و آگاهی را به جامعه تزریق می کند؛امروز ادامه راه شهیدان در پیروی از ولایت فقیه و شخص مقام معظم رهبری خلاصه می شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۹۱۳۲۷۵۳۸۸۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.