ادامه فعالیتهای خرابکارانه گروههای مسلح/افشای ماموریت پنهان ناظران بین المللی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، نیروهای امنیتی سوریه با همکاری اطلاعاتی اهالی منطقه یلدا در حومه دمشق با حمله به مراکز استقرار گروههای تروریستی، مقادیر زیادی مواد منفجره و موادی با قابلیت اشتعال سریع را که برای ساخت تله انفجاری استفاده می شد کشف و ضبط کردند.

از سوی دیگر  گروههای مسلح ایستگاه برق حمص را مورد حمله قرار دادند.

“عماد خمیس” وزیر برق سوریه در این باره گفت: حمله به این ایستگاه سبب آتش سوزی آن شد و این ایستگاه از شبکه برق رسانی خارج شده است.

همچنین گروههای مسلح به یک مرکز نظامی در منطقه “الغنطو” در حومه حمص با هدف سرقت سلاح و مهمات حمله کردند که اعضای این مرکز به مقابله با گروههای مذکور پرداختند.

افشاگری یک عضو تیم ناظران بین المللی

خبر دیگر اینکه یک افسر اردنی عضو تیم ناظران بین المللی در سوریه از ماموریت جاسوسی این تیم پرده برداشت و افزود: فقط تعدادی محدودی از اعضا از جمله ژنرال رابرت مود رئیس تیم ناظران از این موضوع مطلع هستند.

این افسر فاش کرد: اعضای تیم ناظران اخیرا با هدف دستیابی به اطلاعاتی درباره فعالیت نظامی خارجی به بندر طرطوس رفته اند.

این افسر اردنی بیان کرد: ژنرال مود از تیم ناظران خواسته است به بندر طرطوس بروند تا از سکویی که احتمال می دادند نظام سوریه سلاح از روسیه و ایران وارد کرده، بازدید کنند، اما پس از جستجو، موضوع غیر طبیعی مشاهده نکردند.

افسر اردنی عضو تیم ناظران اعلام کرد: چهار دیداری که ناظران اخیرا از درعا، ادلب و حمص د اشته اند با هدف دستیابی به اطلاعاتی از دفاع هوایی سوریه بوده است.

وی همچنین بیان کرد: ناظران در بازدید از درعا در آوریل گذشته از ایستگاه شناسایی هوایی در منطقه الحاره و یک پایگاه نظامی حدفاصل منطقه نوی و الشیخ مسکین عکس گرفته اند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.