ادامه محدودیت ورود مسافران به آذربایجان‌غربی تا ۱۹ دی

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: محدودیت ورود مسافران از مرزهای زمینی و هوایی استان ۱۰ روز دیگر و تا ۱۹ دی ماه جاری ادامه دارد.

ادامه محدودیت ورود مسافران به آذربایجان‌غربی تا ۱۹ دی

به گزارش ممتاز نیوز، رضا ابراهیمی گفت: ورود و خروج از مرزهای هوایی و زمینی استان تا ۱۰ روز آینده ممنوع بوده و تنها افرادی که شامل هفت بند استثنای ستاد ملی مقابله باشند، به شرط داشتن کارت واکسیناسیون و همچنین تست پی سی آر منفی امکان عبور را خواهند داشت.

وی با بیان اینکه احتمال دارد محدودیت‌ها دوباه تمدید شود، ادامه داد: دارندگان پروانه‌های اقامت معتبر جمهوری اسلامی ایران، دارندگان روادید تحصیلی اعم از طلاب و دانشجویان خارجی، دارندگان روادید ورود بازرگانان و تجار، دارندگان روادید با حق کار، دارندگان روادید درمانی و گردشگری سلامت، دارندگان روادید سرمایه‌گذاری، دارندگان مهر خروج و مراجعت از پلیس مهاجرت و گذرنامه در صورت ارائه کارت واکسیناسیون و داشتن تست پی سی آر منفی در داخل اجازه ورود خواهند داشت.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی اظهار کرد: همچنین بر اساس ستاد ملی مقابله با کرونا ورود و خروج مسافر از هشت کشور آفریقایی تا مهلت تعیین شده ممنوع است.

ابراهیمی اضافه کرد: ورود مسافران غیر ایرانی از کشورهای انگلیس، دانمارک، نروز و فرانسه به صورت مستقیم و غیرمستقیم نیز در این مدت ممنوع خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه قدرت سرایت سویه امیکرون بسیار بالاست، گفت: باید اقناع سازی مردم در راستای کمک برای جلوگیری از شیوع بیشتر این سویه با تلاش همگانی صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.