ادعاهای فدراسیون فوتبال

برخی از اهالی این فدراسیون فوتبال، افرادی هستند پر مدعا و آگاه به همه علوم! که وقتی زمان عمل فرا برسد هیچ آبی از آنها گرم نمی شود “. توپچی های عثمانی در جنگ های طولانی شان با ایرانی ها از توپ هایی استفاده می کردند که “قپوز “نام داشت و ازآنجایی که ما ایرانی ها استاد تغییر دادن نام صحیح به اشکال ناصحیح هستیم به آن”قمپز”می گفتند. این توپ ها فقط ازمقداری باروت تشکیل می شدند که با دستمال پارچه ای بزرگ و ضخیمی درون لوله توپ فشرده می شد .قمپزها اثر تخریبی نداشتند و هنگام انفجار این توپ ها فقط سر و صدا درست می شد.در اوایل کار انفجار این توپ ها که صدای وحشتناکی داشت باعث ایجاد ترس بین سربازان می شد و باعث می شد اسب ها رم کنند. ولی بعدا قضیه لو رفت و ترس سربازان از این توپ ها ریخت و وقتی صدای این توپها در می آمد سربازان به هم می گفتند :”نترسید ،قمپز درکردند !”

از این قمپز در کردنها در این فدراسیون فوتبال هم زیاد دیده ایم . طرح من در آوردی سقف قرارداد ها که مغایر و مخالف اصول بنیادین حقوقی است و اتفاقا در تضاد کامل با حرفه ای گری در فوتبال است از جمله این قمپز ها بود که هیچگاه در اجرای آن توفیقی نیافتند و هرچند در نقایص آن گفتم و نوشتیم هیچ گوش شنوایی نیافتیم و اخیراً هم که به اذعان ریاست محترم سازمان لیگ در اجلاس کنفدراسیون فوتبال آسیا به بدترین شکل با این اقدام و طرح برخورد گردیده است تا جایی که جناب بهروان وعده لغو این طرح شکست خورده را از فصل آتی داده اند .

طرح پر انتقاد و من در آوردی منشور اخلاقی هم یکی دگر از این قمپزها بود که گذشت زمان در این مدتی که از اجرای آن گذشته ثابت کرده نه تنها ثمره سازنده ای ندارد بلکه فوتبال ما هر روز سیر قهقرایی بیشتری را در حوزه اخلاق طی کرده و تبانی در فوتسال و اوضاع استادیوم ها و غیره ، دستاورد این فوتبال اخلاق مدار بوده است .

ادعای تعلیق باشگاه‌های بدهکار و ممانعت از مسابقات آنها که در تعطیلات پیش از فصل هر سال مطرح می شود و هیچگاه اجرا نمی شود بلکه هر سال بر تعداد این بدهکاران افزوده می شود هم یکی از قمپزهای تکراری و قابل پیش بینی فدراسیون فوتبال است .

اما آخرین و داغ ترین قمپز فدراسیون فوتبال، مبنی بر ممانعت از پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر در صورت عدم پرداخت حق پخش واقعی به فوتبال بوده است که با وجود هیاهوی فراوان مبنی بر عدم امکان پخش، سرانجام و در دقیقه نود دیدیم که این مسابقات از تلویزیون پخش شد و بدتر از آن این بود که این دفعه نیز قمپز فدراسیون برعکس عمل کرد یعنی صدا و سیما، هم مسابقات را پخش کرد و هم طوری پخش کرد که تبلیغات محیطی حذف شوند و بدین سان بود که فدراسیون حالا نه تنها حق پخش نگرفته بلکه باید از بابت حذف تبلیغات محیطی به پیمانکار تبلیغات محیطی استادیوم ها ، غرامت هم بدهد . ” نترسید قمپز در کردند ! “

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.