ادعای پیچیده سامسونگ علیه اپل

روز جمعه کمیساریای ثبت اختراع استرالیا شکایتی پیچیده و عجیب را از کمپانی سامسونگ دریافت کرد. در این شکایت سامسونگ معتقد است اختراعاتی که اپل در مورد آنها ادعای مالکیت می کند هرگز به طور رسمی به ثبت نرسیده است.
به طور خلاصه در این مورد می توان این گونه اظهار نظر کرد که سامسونگ در تلاش است تا اختراعات ثبت شده توسط اپل را پیش از شروع دادگاه در استرالیا از درجه اعتبار ساقط کند. شنیده ها حاکی از آن همه احتمالات در مورد باطل شدن حق ثبت اختراع اپل به جلسه کمیساریای ثبت اختراع استرالیا در تاریخ ۲۵ ژوئن بستگی دارد.
به گفته Mark Summerfield تحلیلگر حقوقی، این اولین بار است که او شاهد چنین ماجرایی است که شرکتی قصد دارد تا از طریق سیستم دادگاه حق ثبت اختراعی که توسط کمیساریای ثبت اختراع مورد قبول است زیر سوال ببرد.
او در ادامه افزوده که حق ثبت اختراع نباید اعطا یا granted می شد و در این مورد جا برای یک بررسی قانونی وجود دارد. نبرد بر سر حق ثبت اختراع میان سامسونگ و اپل در تابستان امسال در استرالیا آغاز خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Yahoo، از سوی دیگر عواقب به نتیجه رسیدن این ادعای سامسونگ برای اپل بسیار سنگین خواهد بود و Mark Summerfield معتقد است که دادگاه باید صلاحیت بسیار بالایی داشته باشد تا بتواند قانون را در این مورد به درستی به اجرا بگذارد.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.