ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی تا ۲ ماه دیگر

۲۹ آبان ،

117-71.jpg

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با اعلام خبر ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی تا دو ماه آینده گفت: شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی باید به سرعت ادغام شوند.

سید مهدی ثمره هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار انرژی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی به تصویب هیات عالی واگذاری و هیات دولت رسیده است؛ بنابراین ادغام باید به سرعت انجام شود.

وی با بیان این‌که درحال حاضر روی روش‌های اجرایی ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی بحث می‌شود، گفت: درحال حاضر مقدمات تغییر اساس نامه در دست انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور در پایان خاطرنشان کرد: احتمالا ظرف یکی دو ماه آینده ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی را عملیاتی می‌کنیم.

به گزارش تفسیری ایسنا، ثمره هاشمی در حدود پنج ماه قبل (اوایل تیرماه) نیز خبر از عملیاتی شدن ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی در دوماه داده بود اما این طرح همچنان در انتظار عملیاتی شدن است.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور، تعیین تکلیف نیروهای انسانی و نحوه انتقال اموال و امکانات باید مشخص شود.

وی افزود: با این ادغام یک مجموعه هماهنگ، یکپارچه و چابک در استانها شکل می‌گیرد و خدمات رسانی به روستاها شتاب و کیفیت بهتری خواهد گرفت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مثبت:

    ادغام شود خیلی بهتر است

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.