ارائه خدمات ویژه آموزشی به خانواده نیروهای مسلح با اجرای طرح باقرالعلوم(ع)

۲۸ام بهمن ،

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح، طرح ارائه خدمات ویژه آموزشی موسوم به باقرالعلوم(ع) را در سرتاسر کشور به اجرا درآورد.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح، طرح ارائه خدمات ویژه آموزشی موسوم به باقرالعلوم(ع) را در سرتاسر کشور به اجرا درآورد.

طرح باقرالعلوم(ع) با هدف توانمندسازی تحصیلی و مهارتی،ویژه خانواده کارکنان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران نیروهای مسلح و با ارائه خدمات کمک آموزشی به دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان، هنرستان، کنکور و دوره‌های تحصیلات تکمیلی، با همکاری برترین‌های موسسات کمک آموزشی در سرتاسر کشور در حال اجرا است.

ارائه آموزش‌های مهارتی، فنی و حرفه‌ای در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی با مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه‌ای کشور از دیگر ویژگی‌های این طرح به‌شمار می‌رود.

همچنین ارائه ۱۰ تا ۴۰ درصد تخفیف ویژه در خدمات کمک‌آموزشی، دوره‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی و آموزش مجازی و نیز پرداخت اقساطی سهم خانوار از طریق حکمت‌کارت، از ویژگی‌های مهم این طرح است.

خانواده کارکنان نیروهای مسلح می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.tbao.ir  و یا تماس با شماره تلفن‌های ۸۸۷۷۳۵۶۳ الی ۵ ضمن کسب اطلاعات بیشتر از دیگرخدمات طرح باقرالعلوم(ع) بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. بهروز ضیایی:

    عالی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.