ارائه دو تبلت Vivo Tab و Vivo Tab RT با ویندوز هشت توسط اسوس

ارائه دو تبلت Vivo Tab و Vivo Tab RT با ویندوز هشت توسط اسوس

در نمایشگاه IFA‌ امسال که مانند هر سال در شهر برلین آلمان برگزار می‌شود شرکت ایسوس با ارائه تبلت جدید Vivo Tab و Vivo Tab RT که مجهز به صفحه نمایش چند لمسی با کیفیت و صفحه‌کلید QWERTY با قابلیت جدا شدن است تجربه جدیدی را برای کاربر در استفاده از ویندوز هشت روی یک تبلت به وجود آورد (این محصولات در گذشته با نام Tablet 810 و Tablet 600 شناخته می‌شد و در کامپیوتکس معرفی شده بود).

 

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) بر اساس اطلاعات ارائه شده نام Vivo از معنای لاتین کلمه “To live” برای زندگی گرفته شده است و در آن شرکت ایسوس با ارائه امکانات جذاب تجربه‌ای نو را برای استفاده بهتر در ویندوز هشت برای کاربر به وجود آورده است. Vivo دارای دو امکان منحصر به فرد است یکی از این امکانات ارائه یک صفحه چند لمسی قدرتمند از نوع IPS+ است که تجربه‌‌ای نو را برای کاربر در هنگام کار با ویندوز هشت به وجود می‌آورد و ویژگی دیگر صفحه کلید QWERTY قابل جدا شدن است که بسیار کاربردی است. علاوه بر این وجود فناوری TruVivid همراه با ویژگی Corning Fit Glass باعث ارائه تصاویر با رنگ‌های جذاب‌تر و همچنین صفحه نمایشی مقاومت‌تر در مقابل خراش و صدمات می‌شود. تبلت Vivo Tab مجهز به نسل جدید پردازنده اتم اینتل، دو گیگابایت حافظه و ۶۴ گیگابایت حافظه eMMC برای ذخیره اطلاعات است.

همچنین با وجود پشتیبانی از digitizer شرکت Wacom با ۱۰۲۴ مرحله که دقت بسیار بالایی است تجربه‌ای نو از استفاده در محیط ویندوز هشت برای کاربر به وجود می‌آید. علاوه بر این وجود صفحه‌کلید کامل و پورت‌های USB باعث امکان مدیریت بهتر و دست‌یابی به امکانات بیشتری می‌شود. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچی با دقت ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل است و با استفاده از فناوری پیشرفته‌ای که از شرکت Wacom به ارث بده است می‌تواند در یک زمان به ۱۰ اشاره لمسی پاسخ دهد. این دستگاه بدون صفحه‌کلید وزن و ضخامت بسیار کمی دارد و این موضوع باعث می‌شود بتوانید به راحتی آن را با خود حمل کنید.

بر اساس اطلاعات ارائه شده Vivo Tab دارای ضخامت ۸٫۷ میلی‌متر و ۶۷۵ گرم وزن است. علاوه بر این وجود فناوری اختصاصی Sonic master، دوربین دو مگاپیکلسی با فلش LED و پشتیبانی از فناوری NFC از دیگر امکانات این محصول است. Vivo Tab RT هم دیگر محصول ارائه شده در این نمایشگاه بود که از پردازنده چهار هسته‌ای Tegra 3 شرکت NVidia، ۲ گیگابایت حافظه و ۳۲ گیگابایت حافظه eMMC برای ذخیره اطلاعات بهره می‌برد. این تبلت مجهز به ویندوز RT است که از امکانات به نسبت کمتری در مقایسه با ویندوز هشت برخوردار است. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی با دقت ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل با فناوری IPS+ است. علاوه بر این Vivo Tab RT از امکاناتی که در Vivo Tab‌وجود داشت پشتیبانی می‌کند و تقریباً چیزی کمتر از برادر بزرگ‌تر خود ندارد.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.