ارائه گزارش وزیر کشور از تغییر و تحولات استانداری‌ها به مجلس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ارائه گزارش وزیر کشور درباره تغییر و تحولات استانداری‌ها به کمیسیون متبوعش خبر داد.

 سید حسین نقوی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه عصر امروز (سه‌شنبه) اعضای کمیسیون متبوعش در جمع خبرنگاران به ارائه گزارشی از این جلسه پرداخت و اظهار داشت: در این جلسه آقایان اسماعیل کوثری و ‌حقیقت‌پور نمایندگان کمیسیون که در رزمایش پیامبر اعظم ۷ حضور یافته بودند، گزارشی از نحوه برگزاری این رزمایش ارائه دادند.

وی افزود: طبق گزارش نمایندگان کمیسیون در این رزمایش، موشک‌های برد بلند، میان برد و کوتاه برد با اهداف از پیش تعیین شده تا مسافت ۲ هزار کیلومتر شلیک شده که این نشان‌دهنده اقتدار و توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گفته نقوی، توانمندی هوا – فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این رزمایش مورد تقدیر کمیسیون قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر همین اساس یادآور شد: رزمایش پیامبر اعظم ۷ اعلام آمادگی توان دفاعی کشورمان برای سرکوب هر نوع تهدیدی از هر نقطه علیه جمهوری اسلامی بود.

وی در خاتمه از حضور مصطفی محمدنجار وزیر کشور و معاونین وی در جلسه کمیسیون متبوعش خبر داد و تصریح کرد: وزیر کشور در این نشست گزارش مبسوطی از آخرین تحولات امنیت داخلی، تغییر و تحولات استانداری‌ها و شرایط اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی ارائه کرد و به سؤالات اعضای کمیسیون‌ها نیز پاسخ گفت.

/۲۷۲۱۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.