ارائه ۵۰ مقاله در ششمین کنفرانس نظام اداری الکترونیک

۲۴اردیبهشت،

دبیرعلمی ششمین کنفرانس نظام اداری الکترونیک از ارائه ۵۰ مقاله تخصصی در این کنفرانس طی سه روز خبرداد.

به گزارش خبرنگار  علمی باشگاه خبرنگاران:،مسعود صبائی دبیر علمی ششمین کنفرانس نظام اداری الکترونیک گفت:همانطور که می دانید تحول نظام اداری در کشور یکی از مواردی است که باید انجام شود چرا که نظام اداری کشور طی سالیان قبل دچار تغییر و تحول شده است که امروزه با پیشرفت تر شدن فناوری این تحولات بیشتر دیده می گردد لذا می بایست به سمت نظام اداری الکترونیک سوق پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه ایجاد نظام اداری الکترونیک منجر به کاهش هزینه های بخش دولتی و خصوصی خواهد شد،افزود:با ایجاد نظام ادای الکترونیک کارها روان تر و شفاف تر می گردد که همین موضوع منجر به کاهش هزینه های بخش دولتی و خصوصی می گردد و به توسعه اقتصادی کشور کمک می کند.

وی ادامه داد:در این کنفرانس ۷ محور اصلی مدیریت منابع انسانی،فرایندسازمان،هوش  سازمانی،برنامه ریزی سازمانی،مدیریت دانش در سازمان،مدیریت کیفیت خدمات الکترونیکی،دورکاری در فناوری اطلاعات مورد توجه قرار گرفته است. 

وی اظهارداشت:پس از اعلام فراخوانی ۱۲۰ مقاله به دبیرخانه اعلام شد که پس از داوری ۵۰ مقاله انتخاب شد که در کنار ارائه این مقالات کارگاه ها و سمینارهای آموزشی با حضور صاحبنظران تشکیل می گردد./ ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.