ارایه خدمات جدید راهی مناسب برای افزایش اعتماد مردم

۰۷م آذر ،

بیمه توانسته اعتماد مردم را به خود با ارایه خدمات جدید بیمه ای جلب کند.

سهامیان مدیرعامل شرکت بیمه ایران و رئیس سندیکای بیمه گران در گفتگو با خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، گفت: شرکت بیمه ایران در کنار ۲۷ شرکت بیمه ای کشور توانسته ۵۰ درصد سهم بازار را به خود اختصاص دهد.

سهامیان تصریح کرد: با توجه به تحولاتی که در افزایش قیمت ارزش کالاها و دارایی ها و اموال منقول و غیرمنقول افتاده است، به همین سبب مبلغ بیمه نامه هایی که قبلا خریداری کرده اند تکاپوی هزینه ها را نمی دهد.

وی تصریح کرد: بهتر است که اولا پوشش بیمه ای برای دارایی هایشان خریداری کرده و دوم اینکه نسبت به افزایش دارایی های خود به نرخ روز هرچه سریع تر اقدام کنند تا در صورت اتفاق بتوانند خسارت خود را از شرکت های بیمه دریافت نمایند.

رئیس سندیکای بیمه گران در خصوص اعلام نرخ بیمه سال ۹۲ در سالجاری عنوان کرد: هم اکنون در ماه های عادی نرخ دیه ۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان و در ماه های حرام ۱۲۶ میلیون تومان است که تا پایان سالجاری این نرخ تغییر نمی کند.

سهامیان افزود: نرخ دیه با نظر ریاست قوه قضائیه و براساس قانون مجازات اسلامی به دلیل آنکه دیه در آن به صورت عین اعلام شده و مبلغ دیه تعیین نشده است.

مدیرعامل شرکت بیمه ایران در ادامه با تاکید بر این نکته که نرخ دیه براساس نرخ روز مورد تائید از سوی قوه قضائیه اعلام می شود گفت: همان طور که می دانید دیه یوم الداء است و نرخ دیه براساس نرخ تعیین شده شتر از سوی قوه قضائیه اعلام و به مصون یا منجی الیه پرداخت می شود./عب


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.