ارایه خدمات قشم گردی به مسافران قشم

خبرگزاری آریا- مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از ارائه خدمات قشم گردی به مسافران و گردشگران توسط ۲۲دفتر خدمات مسافرتی در این جزیره خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، “حمید امینی” با بیان این مطلب گفت: ۲۲ دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی خدمات مناسبی را به انبوه مسافران جزیره عجایب هفت گانه خلیج فارس ارایه می کنند .
وی افزود: اقدام مهم فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم در برگزاری کلاس های توجیهی و آموزش رانندگان آژانس های قشم گردی در سال گذشته، رضایت حداکثری مسافران از سفر به جزیره قشم را به همراه داشته است.
به گفته امینی، ساماندهی ابنیه و محوطه های تاریخی نظیر قلعه پرتغالی ها، لایروبی چاههای تلا، ساماندهی غارهای خوربس، نصب تابلوهای ویژه اطلاع رسانی در هر سایت و نیز برگزاری کلاس های توجیهی و آموزشی برای آژانس داران شرایط مطلوبی در زمینه گردشگری برای دوستداران طبیعت در قشم فراهم نموده است.
وی با اشاره به اقدامات سازمان منطقه آزاد قشم در ساماندهی سایت های گردشگری این جزیره بیان داشت: مسافران جزیره قشم با کسب اطلاعات مورد نیاز از وب سایت سازمان منطقه آزاد قشم (www.qeshm.ir) و همچنین از طریق آژانس داران فعال این منطقه می توانند خاطره خوشی از سفر به جزیره عجایب هفتگانه خلیج فارس برای خود ثبت کنند.
جزیره قشم در طول سال میزبان انبوه میهمانان از اقصی نقاط میهن اسلامی ، گردشگران خارجی و دوستداران طبیعت گردی است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.