ارایه آموزش های نیمه حضوری و غیر حضوری مهارتی در شبکه آموزش

رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: در راستای تفاهم نامه سازمان فنی و حرفه ای و شبکه آموزش سیما در صدد تدوین مدل جامعی هستیم تا آموزش های مجازی نیمه حضوری و غیر حضوری فنی و حرفه ای را اجرایی کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،کوروش پرند گفت: در مرحله نخست ضروری است اطلاع رسانی مناسب از طریق شبکه آموزش صداوسیما صورت گیرد تا مخاطب دفترچه ثبت نامه را تهیه و پس از انتخاب رشته آموزشی مورد نظر براساس برنامه زمانبندی پخش آموزش های مذکور از تلویزیون از طریق وب سایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اقدام به ثبت نام کند.

رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: قبل از ورود به دوره آموزش بسته های آموزش شامل کتاب،‌ سی دی و … در اختیار ثبت نام کنندگان قرار خواهد گرفت و در صورت شرکت و قبولی در آزمون برای افراد گواهی پایان دوره از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور صادر می شود.

گفتنی است، در ارایه آموزش های نیمه حضوری و غیرحضوری ایجاد پشتیبان برای مخاطبان نیز در نظر گرفته شده است.

در ادامه عمران پور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از برگزاری ۲۷۲ دوره آموزش برای مدیران و مربیان آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد خبر داد و گفت: این دوره های آموزشی با هدف تقویت کادر آموزشی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد و به روز کردن روش های آموزش در دو بخش عمومی و تخصصی آموزش های لازم به ۶۷ نفر از مدیران و ۲۰۵ نفر از مربیان ارشد ارایه شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه تاکید کرد: در همین راستا مدیران آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد سطح استان دوره های آموزش مدیریت را فرا گرفته اند./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.