ارتش ما امروز یک ارتش مؤمن و مقتدر در منطقه و جهان است

متکی در جمع دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش:

وزیر سابق امور خارجه کشورمان با حضور در جمع پرشور دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش در مرکز آموزش تکاور نیروی زمینی گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک ارتش مؤمن، متدین و مقتدر در منطقه و جهان شناخته می‌شود.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، منوچهر متکی در این مراسم با اشاره به قداست شغل نظامی‌گری افزود: امروز ارتش و سایر نیروهای مسلح، نقش اساسی در حفظ امنیت و آرامش کشور بر عهده دارند.

وی در ادامه خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش گفت: شما عزیزان که آماده جانفشانی در راه اعتلای نظام و میهن اسلامی هستید، بدانید که مقوله کار فرهنگی و اعتقادی همواره و تا پایان خدمت ۳۰ ساله در کنار توجه به مقوله نظامی‌گری باید مورد عنایت و توجه شما قرار داشته باشد.

متکی با اشاره به فعالیت‌های اثرگذار فرهنگی در ارتش افزود: کار فرهنگی در ارتش حرکت را آسان و روان می سازد و نگاه و اعتقاد درونی افراد را بیدار می‌کند و این موجب افزایش روحیه ایثار و شهادت و ارتقاء اقتدار و توان بازدارندگی در سطح نیروهای مسلح خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم که شامگاه روز گذشته با اقامه نماز مغرب و عشاء و ضیافت افطاری برگزار شد؛ حجت الاسلام والمسلمین صالحی، معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی زمینی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولان مرکز آموزش تکاور نزاجا حضور داشتند.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.