ارتقا فعالیتهای کلینیکی در کیفیت آموزش دندانپزشکی تاثیرگذار است

۲۴اردیبهشت،

ارتقاء فعالیتهای کلینیکی یکی دیگر از نکات مهم در کیفیت آموزش در علم دندانپزشکی است ، هدف این است که خدمات کلینیکی دانشکده دندانپزشکی را بیشتر از قبل ارتقاء دهیم.

دکتراکبر فاضل رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران درگفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: در مورد ارتقای فعالیتهای آموزشی در سالهای اخیر ،یکی از فعالیتهای آموزشی که پایه آموزش در دانشکده دندانپزشکی بوده  بحث رتبه برتر در آزمون علوم پایه بوده است که طبق آمار در آزمون سال ۸۸ دانشکده دندانپزشکی رتبه ۱۱، در سال ۸۹  رتبه ۸ ، در سال ۹۰ رتبه ۵ و در سال ۹۱ به رتبه اول دست یافته است که این نشانه ارتقای آموزشی دانشکده دندانپزشکی در مقطع علوم پایه است.

وی افزود:  این موضوع با برگزاری جلسات با دانشجویان، تشکیل کلاسهای آموزشی و تشویق دانشجویان ممتاز میسر شد.

فاضل تصریح کرد: ارتقاء فعالیتهای کلینیکی یکی دیگر از نکات مهم در کیفیت آموزش در علم دندانپزشکی است ، هدف ما این است که خدمات کلینیکی دانشکده دندانپزشکی را بیشتر از قبل ارتقاء دهیم.

رییس دانشکده دندانپزشکی اظهار کرد:  در زمینه ارتقاء درحیطه پژوهش ،در سال ۹۰ ،دانشکده دندانپزشکی توانست رتبه سوم درمورد انتشار یافتن مقاله نسبت به محقق را به زبان لاتین در بین دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی تهران کسب کند و در زمینه چاپ مقاله نسبت به محقق به زبان فارسی نیز در وسط نمودار بین دانشکده ها قرار داشت که این نیز نشان دهنده این موضوع است که اعضای هیات علمی ما بیشتر به انتشار یافتن مقاله به زبان انگلیسی علاقه مند می باشند.

وی ادامه داد: یکی از اهداف ما افزایش روند برونداد مقاله از پایان نامه های دوره های دکترای عمومی و تخصصی است که امیدواریم با همکاری استادان دانشکده دندانپزشکی به سمت و سویی پیش برویم که از هر پایان نامه حداقل یک مقاله منتشر شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.