اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مثل زندان است!

۳۰م دیماه ،

 پیش از این چند بازیکن متین ورامین به اردوی تیم ملی دعوت شده‌ بودند اما به دلائل نامعلومی از حضور در اردوها سر باز زدند.

سارا شیربیگی یکی از بازیکنانی است که به این اردو دعوت شد. وی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، دربارهٔ دلایل عدم حضور در تمرینات تیم ملی گفت: شرایط تیم ملی خاص است و فشار زیادی روی بازیکنان وجود دارد. من تعدادی از بازیکنان را دیده‌ام که با حضور در تمرینات تیم ملی روحیه بدی پیدا می‌کنند!

وی ادامه داد: دلیل دیگر این است که بازیکنان ثابتی همیشه در تیم ملی می باشند، با اینکه ممکن است من از آنها بهتر باشم اما پس از تمرینات فشرده در نهایت حذف می‌شوم به همین دلیل با خودم می‌گویم چرا باید به اردوها بروم؟ همیشه در تیم ملی اشخاص خاصی می باشند که هیچ وقت خط نمی‌خورند. ۱۲ نفری که اگر ببینید ۵ سال پیش هم در تیم ملی بوده‌اند. هنگامی که قرار است به اردوی تیم ملی برویم انگار قرار است ما را به زندان ببرند. خوب بازی می‌کنیم اما هیچ کس به ما اهمیت نمی‌دهد. در تیم ملی مانند غریبه‌ها هستیم.

شیربیگی دربارهٔ برتری ۹ بر یک متین مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: مطمئن بودیم پیروز می‌شویم اما فکر نمی‌کردیم با این اختلاف آنها را شکست دهیم. هنگامی که از حریف پیش افتادیم آنها عصبانی شدند و برخوردها در زمین بیشتر شد. من حتی به دلیل توپ‌های زیادی که به شکمم اصابت کرد ضعف کردم و راهی بیمارستان شدم.

بازیکن تیم فوتسال بانوان متین ورامین دربارهٔ بازی این هفته مقابل شهریار، عنوان کرد: شهریار تیمی است که سرعتی بازی می‌کند. در ابتدای فصل با چند تیم قدرتمند بازی کردیم و مقابل کاسپین مفت باختیم. باید مقابل همه تیم‌ها خوب بازی کنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.