اردوی متصل به اعزام تیم بسکتبال با ویلچر جوانان آغاز شد

۱۵خردادماه،

هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم بسکبتال با ویلچر جوانان کشورمان از امروز چهارشنبه در کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین آغاز شد و تا اعزام آنان به مسابقات انتخابی جهان ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران رقابت های بسکتبال با ویلچر قهرمانی جوانان جهان شهریور ماه امسال به میزبانی کشور ترکیه در شهر آدانا برگزار می گردد.

 رقابت های مرحله انتخابی در تمامی قاره ها به جز قاره کهن آسیا برگزار شده و هم اکنون ۹ تیم از ۱۲ تیم شرکت کننده در مسابقات جهانی مشخص شده اند.

مسابقات بسکتبال با ویلچر جوانان انتخابی آسیا با حضور تیم های ایران، استرالیا، ژاپن، مالزی و تایلند از ۲۰ تا ۲۸ خردادماه در شهر بانکوک برگزار می گردد. ۳ تیم منتخب این رقابت ها به جمع تیم های راه یافته به مسابقات جهانی، می پیوندند.

هشتمین مرحله اردوی آمادگی تیم بسکتبال با ویلچر جوانان به سرمربیگری ‘محمدرضا دستیار’ از امروز در کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین آغاز شد.

تیم بسکتبال با ویلچر جوانان ۱۹ خرداد ماه جاری تهران را به مقصد بانکوک برای حضور در مسابقات انتخابی جهان ترک می کند.

حسن اسدیایی،امیدهادی اطهر، محمداندایش، مسلم رستم‌زاده، مرتضی ابراهیمی، میلادخردمند، محمدمحمدنژاد، محمدحسن سیاری، ابوالفضل شیرین‌آبادی، مرتضی عابدی، میثم پارسا و علی کریمی ۱۲ ملی پوش جوان دعوت شده به اردوی نهایی و متصل به اعزام می باشند.
تمرینات تیم بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان امروز پس از گرم کردن و حرکات کششی، بر مرور سیستم ها و تمرینات تخصصی شوت تمرکز داشت.

رشته بسکتبال با ویلچر ایران از بازی های پارالمپیک ۲۰۰۸ پکن به مدت چهار سال محروم شد. اعزام تیم جوانان اولین اتفاق این رشته ورزشی بعد از بازی های پکن محسوب می گردد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.