اردو پایدار سازی گروه دوام محلات منطقه ۱۰

۲۹خردادماه،

رئیس بحران منطقه ۱۰ در راستای پایدار سازی گروههای دوام از بر پایی اردو گردشی و تفریحی باغ موزه دفاع مقدس خبر داد.

ابراهیم ملاصالحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: به منظور پایدار سازی گروه های دوام محلات منطقه ۱۰ ستاد با هماهنگی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر اقدام به بر پایی اردو گروهی و تفریحی باغ موزه دفاع مقدس با حضور ۲۰۰ نفر از داوطلبین دوام محلات کارون شمالی ، کارون جنوبی، سلسبیل شمالی ، سلسبیل جنوبی ، سلیمان تیموری می کند.
وی در ادامه افزود: این اردو که به همراهی ستاد بحران منطقه ۱۰ انجام می گردد شرکت کنندگان ضمن بازدید از نقاط مختلف باغ موزه ، در جریان فعالیت های این مرکز قرارمی کردند.
وی در خصوص دیگر اقدامات انجام شده گفت: در راستای تداوم فعالیت های آموزش همگانی و شهروندی، ستاد بحران منطقه با مشارکت دفتر نوسازی محله شبیری جی و شهرداری تهران منطقه ۱۰ ناحیه ۲ اقدام به برگزاری نمایشگاه آمادگی در برابر زلزله در محله مذکور نمود.
وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه مباحثی همچون شناخت زلزله و آمادگی، لزوم نوسازی بافت فرسوده ، مقاوم سازی ساختمان ، کیف نجات، شرایط بحران محور اصلی را در بر داشت و مطالبی همانند زیبا سازی ، مبارزه با جانوران موذی و آشنایی با مواد مخدر دیگر مسائلی بودند که عنوان گردید./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.