اردیبهشت، ماه ناکامی ارتش سرخ/ سرخپوشان به هیچ تیمی نه نمی‌گویند

ناگاهی به آمار تیم دنیزلی در دومین ماه سال

سرخپوشان پایتخت روزهای بسیاری تلخی را سپری می کنند و امیدوارند این ناکامی ها هرچه سریعتر به پایان برسد.

سرویس ورزشی برنا

اگر در ابتدای فصل جاری به هواداران پرسپولیس گفته می شد که تیمشان در یک هفته مانده به پایان فصل در رده پانزدهم قرار می گیرد و خطر سقوط را نیز احساس خواهد کرد، هیچکدامشان قبول نمی کردند، اما این موضوع به واقعیت پیوسته و حالا این تماشاگران دعا می کنند که تیمشان هرچه زودتر از بحران خلاص شود.

پرسپولیس دیروز یکبار دیگر و در واقع برای چهارمین بار در فصل جاری چهار تایی شد. شکست با چهار گل مقابل صنعت نفت، سایپا، تراکتورسازی و در آخر نیز راه آهن نتایجی نیست که هیچ هواداری آن را قبول کند.

این نتایج در حالی رقم می خورد که بازیکنانی نظیر کریمی، نصرتی، رضایی، هاشمیان، مهدوی کیا، نوری، کاظمیان و … در ترکیب سرخپوشان هستند. همچنین باید حضور یک مربی بزرگ خارجی به نام مصطفی دنیزلی را نیز به این جمع اضافه کرد.

دوازدهمین شکست این فصل پرسپولیس دیروز در حالی رقم خورد که سرخپوشان در همه دیدارهایشان در اردیبهشت ماه مغلوب حریفان شده اند.

تیم دنیزلی دومین ماه از سال را با شکست برابر سایپا آغاز کرد. جدال این دو تیم در روز ۲ اردیهشت در ورزشگاه آزادی بود که با برد ۴-۲ تیم کرجی خاتمه یافت.

تراکتورسازی ۵ روز بعد میزبان پرپسولیس بود. نیمه اول این مسابقه در ورزشگاه یادگار امام(ره) با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در این نیمه هادی نوروزی یک پنالتی نیز از دست داد. حکایت نیمه دوم کاملاً متفاوت بود و میثاق معمارزاده و مدافعان پرسپولیس تا دقیقه ۶۵ چهار بار توپ را از درون دروازه شان بیرون آوردند تا شکست این بار شکست سنگین ۴-۱ رقم بخورد.

هضم این نتیجه آن هم در مقابل تیم امیر قلعه نویی برای تماشاگران تیم پایتخت نشین خیلی سخت بود و آنها امیدوار بودند پرسپولیس برابر الهلال دو باخت قبلی را جبران کند. جدال این دو تیم روز ۱۲ اردیبهشت در مقابل چشمان ۷۳ هزار و ۱۵۴ تماشاگر برگزار شد. این هواداران بالاخره اولین شکست آسیایی تیمشان را مشاهده کردند؛ شکستی که با نمایش ضعیف پرسپولیس همراه بود و در واقع اگر پولادی و آودوکیچ در زمین نبودند، نتیجه ای بدتر از ۱-۰ به ثبت می رسید.

پس از این بازی تماشاگران علیه همه بازیکنان به جز دو نفر مذکور و دنیزلی شعار سر دادند.

مصاف با راه آهن در روز ۱۷ اردیبهشت برای پرسپولیس سرنوشت ساز بود، اما انگار بازیکنان اهمیت این بازی را نیم دانستند و به همین دلیل بود که باز هم ۴ گل خوردند. البته زاید سه گل زد، اما این برای فرار از چهارمین باخت پیاپی در ۱۵ روز کافی نبود.

چهار باخت در اردیبهشت در حالی رقم خورد که پرسپولیس در فروردین ماه دو برد، یک باخت و دو تساوی کسب کرد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.