ارسال پیامک از تلفن‌ثابت ارزان‌تر است

شرکت مخابرات تهران، ۳ روش برای تبادل پیامک در شبکه تلفن‌ثابت ارائه کرده که در آخرین و تازه‌ترین روش، با سرویس اینترنتی “آسانک”سرانجام توانست ارسال پیامک ارزان‌تر با تلفن ثابت را برای مردم آسان و کاربردی کند.
به گزارش فارس، شرکت مخابرات استان تهران، در راستای ارائه خدمات جدید به مشترکان تلفن ثابت خانگی، ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت را ارائه کرده که با این روش ارسال و دریافت پیامک از شبکه ثابت به ثابت، ثابت به سیار و سیار به ثابت امکان‌پذیر است.
سرویس پیامک تلفن ثابت در اسفندماه سال ۸۷، در مرکز مخابراتی ولیعصر تهران افتتاح شد و هم اکنون ارسال و دریافت پیامک از طریق شبکه تلفن ثابت، از ۳ روش امکان پذیر است.
۱٫از طریق گوشی‌هایی که قابلیت ارسال و دریافت پیامک را دارند.
۲٫ مراجعه به سایت TCT.IR و استفاده از نرم‌افزار پیاثا (نرم‌افزار ارسال پیامک تلفن ثابت).
۳٫ از طریق سرویس اینترنتی آسانک. ابتدا مشترک باید در سایت asanak.ir یا مراکز تلفن ثابت، ثبت نام کند و نام کاربری و رمز عبور اخذ کند که به این ترتیب قادر به ارسال و دریافت پیامک می‌شود.
روش پرداخت هزینه سرویس آسانک برای مشترکان دائمی و اعتباری متفاوت است.
مشترکان دائمی (معمولی) تلفن ثابت می‌توانند حداکثر ۱۰۰ پیامک در روز ارسال کنند و هزینه آن را روی فیش پایان دوره می‌پردازند.
مشترکان اعتباری نیز می‌توانند بدون محدودیت تا پایان اعتبار، پیامک ارسال کنند.
کارایی “آسانک” در قابلیت ارسال پیامک تکی و گروهی و مستقل بودن امکان ارسال پیامک از مکان فیزیکی خط تلفن و بر بستر اینترنت است.
همچنین در پیامکی که از طریق “آسانک” ارسال می‌شود، در قسمت شماره مبدا، به جای شماره‌های مجازی (مانند ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰) شماره تلفن ثابت ارسال کننده، نمایش داده می‌شود.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.