اریکسون هم از سامسونگ شکایت می کند

۰۹م آذر ،

اریکسون از سامسونگ برای نقض قوانین حق ثبت اختراع شکایت کرد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ پس از دادگاه های طولانی شکایت اپل از سامسونگ در خصوص ثبت اختراع، این بار اریکسون از سامسونگ شکایت کرده است.

شرکت سوئدی اریکسون در دادگاهی در امریکا از سامسونگ به سبب مشابه شکایات اپل، تنظیم شکایت کرده است.

اریکسون در این شکایت مدعی شده است شرکت کره ای سامسونگ، ۲۴ مورد از سخت افزارها و نرم افزارهای این شرکت را در محصولات خود به کار برده است.

شرکت اریکسون بزرگترین شرکت تولید کننده تجهیزات شبکه مخابرات در جهان است، در حالیکه سامسونگ نیز بزرگترین تولید کننده تلفن های همراه هوشمند و تلویزیون در دنیا محسوب می گردد.

به دنبال طرح شکایت، اریکسون امیدوار است بتواند فروش تلفن های همراه هوشمند گلکسی SIII و گلکسی نوتII را به همراه بسیاری از دوربین ها، تلویزیون ها و محصولات دیگر سامسونگ ممنوع کند.

در شکایت اریکسون از سامسونگ ۲ مورد پرداخت های بسیار پایین برای تمدید مجوز برای فن اوری های اریکسون نسبت به شرکت های دیگر و همچنین اعمال فشار به اریکسون برای پذیرش قیمت پایین از طریق اعلام دسترسی به اختراعات ثبت شده این شرکت مطرح شده است.

سامسونگ نیز مدعی شده است که تمام معاملات کاملا منصفانه بوده و شکایت اریکسون غیر منطقی است.

سخنگوی سامسونگ اعلام کرده است: این بار اریکسون میزان بسیار بالاتری را برای حق امتیاز ثبت اختراع درخواست کرده، اما ما خواسته های افراطی را قبول نخواهیم کرد، و تمامی اقدامات قانونی لازم را در مقابل درخواست اریکسون انجام خواهیم داد.

با افزایش میزان شکایت در میان شرکت های بزرگ صنعتی، سامسونگ بیشترین میزان شکایات را داشته و تاکنون تنها بیش از یک میلیارد دلار به اپل پرداخته است./ع ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.