از ˝گل گلدون˝ تا˝آسمون آبی˝ با سیمین غانم

۰۶م اسفند ،

کنسرت سیمین غانم از نهم تا یازدهم اسفند با اجرای هفت قطعه تازه میزبان بانوان علاقمند به موسیقی ایرانی خواهد بود؛ او همچنین قطعات خاطره برانگیزی چون ˝مرد من˝، ˝ گل گلدون˝، ˝ آسمون آبی˝ و ˝پرنده˝ را هم اجرا می‌کند.

به گزارش هنرآنلاین، در این کنسرت سیمین غانم هفت قطعه تازه با شعرهایی از سعدی، حافظ و ملک الشعرای بهار را برای مخاطبانش اجرا می‌کند.

“مرد من”، ” گل گلدون”، ” آسمون آبی”، “پرنده” و …. از جمله آثار قدیمی و خاطره‌انگیز سیمین غانم است که مانند کنسرت‌های قبلی این خواننده، در این اجرا هم روی صحنه خواهد رفت.

” گلبن عشق”، ” پری رو”، ” اسرار الهی”، “ساز و نقاره”، “یک نفس با ما نشستی خانه بوی گل گرفت”، ” آمد نو بهار” و ” می دانه یاری دگوده بو” ( قبای گالشی )، نام هفت قطعه تازه سیمین غانم می باشند که در کنسرت یاد شده برای مخاطبانش به اجرا می گذارد.

نازی بخشایش، آزاده شمس، سارا احمدی و آرمینا جعفری نوازندگانی می باشند که به ترتیب با پیانو، ویلن، دف و درام، سیمین غانم را در این کنسرت همراهی می‌کنند.  این کنسرت از سوی بنیاد خیریه فیروزنیا و  از نهم اسفند ماه به مدت سه روز از ساعت ۱۵ در تالار وحدت، ویژه بانوان برگزار می‌شود.
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.