از تمام ملت ایران عذرخواهی می کنم

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان گفت: از تمام ملت ایران ، مربیان پایه و فدراسیون و دست اندرکاران عذرخواهی می کنم، نتوانستیم آن چیزی که لایق ایران بود انجام دهیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، علی دوستی مهر در کنفرانس خبری پایان بازی ایران – ازبکستان افزود: بازیکنان تمام تلاش خود را کردند ، من نتوانستم در این سه روز تیم را آماده کنم شاید ۵ گلی که به استرالیا زدیم باعث شد بازیکنان ما از گل زنی سیر و اشباع شوند .
وی تصریح کرد: در شبی که استرالیا را شکست دادیم در همان شب بازی با ازبکستان را نیز باختیم ، علت این است که حرفه ای نشده ایم و به خود باوری نرسیده ایم .
وی در مورد باخت به تیم های ضعیف تر از خود گفت: ما تیم های قدر را شکست می دهیم و مقابل تیم های ضعیف شکست می خوریم و این مشکل ریشه فرهنگی دارد و ما به انجام کارهای سخت عادت کرده ایم ، این مشکل در همه رده های سنی وجود دارد و مسولان باید به این مشکل ریشه ای توجه کنند .
دوستی مهر اضافه کرد: در تمام بازی هایی که انجام دادیم نیمه اول و دوم تیم ما با هم قابل مقایسه نیست ، مثل اینکه عادت کرده ایم همیشه اول سه گل بخوریم بعد به خودمان بیاییم .
وی تصریح کرد: البته از تلاش بازیکنان ازبکستان هم نمی شود گذشت انها خوب بازی کردند و برای این پیروزی به انها تبریک می گویم، انگیزه ای که ما برای پیروزی مقابل استرالیا داشتیم ازبک ها مقابل ما داشتند .
وی در مورد آینده این تیم افزود: ما باید برای استعداد یابی به سراسر کشور سفر کنیم زیرا بازیکنان بزرگی داریم که پشت خط ماندند بازیکنانی که شخصیت و روح بزرگی برخوردارند.
علی دوستی در پایان از زحمات فدراسیون تشکر کرد و گفت: اگر می خواهیم در جام جهانی موفق باشیم باید اردوهای مختلفی در اروپا ، امریکا و افریقا داشته باشیم .
وی در مورد پخش مستقیم بازی امروز نیز افزود: پخش مستقیم تاثیری در نتیجه گیری تیم ما نداشت ، اینها همه بهانه است به این چیزها اعتقادی ندارم و اگر می خواهیم موفق شویم نباید به این مسائل توجه ای داشته باشیم./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.