از تکنولوژی پرداخت الکترونیک عقب نیستیم

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

از تکنولوژی پرداخت الکترونیک عقب نیستیم

ممتازنیوز: بررسی و مقایسه تجهیزات شبکه پرداخت الکترونیک سیستم بانکی کشور با دیگر کشورهای دنیا نشان می دهد که شرکت های حاضر در این حوزه، چندان از تکنولوژی دور نمانده اند.

به گزارش ممتازنیوز، مهرداد حیدرپور مدیرعامل شرکت مبنا کارت آریا، با بیان این مطلب در خصوص شرایط تحریم و مشکلات موجود برای تأمین تجهیزات گفت: سرویس هایی که تاکنون در شبکه بانکی استفاده شده، بروز بوده است.
وی خواستار توجه و اهمیت بیشتری از سوی دولت برای شبکه پرداخت الکترونیک شد و اظهار امیدواری کرد تا با همکاری هر چه بیشتر بانک ها و بخش های خصوصی در تأمین و ارائه سرویس های مطلوب تر گامی بلند به منظور تعالی پرداخت الکترونیک برداشته شود.
حیدرپور در ادامه با بیان اینکه شرکت “مبنا کارت آریا” با ایجاد نمایندگی در ۱۴۸ شهر از ۳۱ استان کشور، امکان پاسخگویی به مشتریان را در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم کرده است، تصریح کرد: یکی از بزرگترین فعالیت های شرکت به عنوان P.S.P.، ارائه خدمات پرداخت الکترونیک است که با بانک های تجارت، شهر، ایران زمین، توسعه تعاون و … افتخار همکاری داریم.
مدیرعامل شرکت مبنا کارت آریا، از ارائه بیش از ۴۰ میلیون کارت و بیش از دو هزار دستگاه صدور آنی کارت در شعب بانک ها خبر داد و تصریح کرد: تمام دستگاه های ارائه شده شامل یکسال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است بطوریکه امکان نصب و راه اندازی همه تجهیزات بانکی را در تمامی نقاط کشور ایجاد کرده ایم.
به گفته حیدرپور، این شرکت دارای نمایندگی از کمپانی Card Pro از هلند، IDP از کره و کمپانی GRG از کشور چین است و این همکاری ها امکان ارائه مطلوب محصولات مختلف از جمله کارت های بانکی، دستگاه های صدور آنی کارت شعبه ای، دستگاه های سورتر بانکی و خدمات P.S.P. را فراهم کرده است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.