از تیم صبای قم تا حدودی شناخت پیدا کردم

محمود فکری به تازگی در جمع اعضای کادر فنی تیم صبای قم قرار گرفته از شناخت نسبی به تیم صبا گفت.

محمود فکری مربی تیم صبای قم در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: تیم صبای قم اردوی آمادگی و تدارکاتی خودرا از هفته گذشته شروع کرده وپس از استراحتی یک روزه مجددا تمرینات تیم از شنبه ۲۲ مهر در استان تهران پیگیری شده است البته بازیکنان یکشنبه ۲۳مهر را نیز به استراحت پرداختند و از دوشنبه تمرینات برای انجام دیدار با سپاهان اصفهان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر پیگیری شد.

وی ادامه داد: از هنگام حضورم درتیم صبای قم به عنوان مربی تیم تاکنون زمان زیادی نمی گذرد اما تعطیلات و حضورم سرتمرینات تا حدودی نسبت به بازیکنان وشرایط باشگاه تیم شناخت کسب کنم.

فکری تصریح کرد: تیم صبای قم پس از انجام دیدار تدارکاتی با پیکان تهران که در نهایت بازی یکی به یک پایان یافت وبرنامه ای دیگر مبنی بر برگزاری دیدار تدارکاتی دیگری ندارد وبازیکنان تا شروع رقابت های هفته ۱۲ فقط به تمرین می پردازند تا از لحاظ جسمانی وروحی روانی آمادگی کامل برای مصاف با زردپوشان سپاهان را داشته باشند.

مربی تیم صبای قم ادامه داد: در تیم خوشبختانه مصدوم ومحرم نداریم وصمد مرفاوی به عنوان سرمربی در مقابل تیم قدرتند سپاهان اصفهان برای چیدن ترکیب اصلی تیم خود بامشکل مواجه نیست به طور حتم از سپاهان اصفهان کسب امتیاز کنیم./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.