از روسیه غرامت می گیریم

جام جم آنلاین: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و معاونان وی و رؤسای سازمان های وابسته به این وزارتخانه در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.

به گزارش اداره اخبار مجلس شورای اسلامی،سید حسین نقوی حسینی گفت: وزیر دفاع در این جلسه گزارشی از آخرین تحولات و دستاوردهای دفاعی کشور ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی افزود:‌ وزیر دفاع با اشاره به دستاوردهای جدید موشکی ایران، در مورد موشک های اس ۳۰۰  گفت بعد از آنکه روسیه از دادن موشکهای مذکور خودداری کرد، وزارت دفاع پرداختی ها و حقوق ملت ایران را برگرداند و درباره خسارت های وارد شده نیز اقدام و دادخواست لازم ارائه شد و قطعاً خسارتهای آن را دریافت خواهیم کرد.

وی اضافه کرد:‌ به گفته سردار وحیدی، اقدام بعدی ساخت موشک های با برد بلند بود که این اقدام نیز با اتکا به توان علمی ـ فنی و فناوری خودمان شروع شد و اکنون به موفقیت های قابل قبولی دست یافته‌ایم.

نقوی حسینی اظهارداشت:‌ وزیر دفاع در مورد سهم جمهوری اسلامی ایران از دریای خزر گفت که ۲۰ درصد سهم ایران از دریای خزر در دستور کار از لحاظ کنترلی و فعالیتهای دفاعی دریایی است.

وی افزود: سردار وحیدی یکی از محوری‌ترین فعالیتهای وزارت دفاع را دفاع سایبری دانست و گفت خنثی‌سازی تهاجمات اخیر سایبری علیه تأسیسات کشورمان نشان از توان و ظرفیت علمی و فناوری جمهوری اسلامی ایران در حوزه دفاع سایبری است.

نقوی حسینی ادامه داد: سردار احمد وحیدی در ادامه گفت که سوریه به این دلیل مورد طمع و توطئه غربیها قرار گرفته است که در مقابل تجاوزات و تهدیدات رژیم صهیونیستی موضع‌گیری کرد؛ آمریکا و متحدانش به همراه برخی کشورهای عربی سوریه را به کانون تروریستها تبدیل کرده‌اند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.