از مجامع بین المللی خواستاریم تا سرکرده منافقین را برای محاکمه به ایران تحویل دهتد

آلیا در تجمع اعتراض آمیز خانواده‌های قربانیان ترور مقابل سفارت سوئیس:

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: از مجامع بین المللی می‌خواهیم سرکرده گروهک تروریستی منافقین را برای محاکمه به جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، فاطمه آلیا نماینده مجلس شورای اسلامی در تجمع اعتراض آمیز خانواده‌های شهدای قربانیان ترور گروهک تروریستی منافقین با اشاره به خروج این گروهک تروریستی از لیست سازمان‌های تروریستی توسط آمریکا گفت: این خانواده‌ها از آغاز انقلاب اسلامی و شروع توطئه‌ های استکبار جهانی یکی پس از دیگری بهترین عزیزان خود را برای برپا داشتن پرچم اسلام و انقلاب اسلامی ایران در خون آغشته دیدند و مجلس شورای اسلامی توطئه‌های جدید آمریکا و غرب را در دست بررسی دارد.

آلیا افزود: شیطان بزرگ آمریکا توطئه‌های متنوعی را طراحی می‌کند که اخیرا اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) توطئه‌ای از پیش تعیین شده برای ترویج پروژه اسلام هراسی است.

وی با اشاره به گسترش موج بیداری اسلامی متاثر از انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: هراس آمریکا، غرب و رژیم غاصب صهیونیستی از استقرار عدالت، گسترش موج بیداری اسلامی و توجه جهانیان به رهنمودهای مقام معظم رهبری سبب شده تا توطئه‌های آنها شدت گیرد.

آلیا تاکید کرد: علاوه بر خباثت و کینه‌توزی استکبار جهانی علیه اسلام اشاعه تروریسم و فرافکنی‌ها در رابطه با این موضوع توطئه دیگر آمریکا و غرب بوده چرا که مبارزه با تروریسم یکی از مباحث مهم حقوق بشری است.

وی ادامه داد: اکنون مبارزه با تروریسم، تولید سلاح‌های هسته‌ای و قاچاق انسان از موضوعات مهم مورد بررسی در مجامع بین المللی بوده که تمامی این موارد در گروهک تروریستی منافقین جمع شده است.

این نماینده مجلس با اشاره به برخورد دوگانه آمریکا در بحث مبارزه با تروریسم اظهار داشت: چگونه است که این‌ها از یک سو شعار مبارزه با تروریسم را سر می‌دهند و از سوی دیگر از این گروهک تروریستی حمایت و آنها را از لیست سازمان‌های تروریستی خارج می‌کنند همانطور که مقام معظم رهبری در این باره فرمودند چنگال خونین آمریکا در دستکشی فریبنده پنهان شده است.

وی ادامه داد: آمریکا ۱۵ سال پیش گروهک تروریستی منافقین را برای عوام فریبی در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد تا امتیازات بسیاری را برای خود کسب کند.

این نماینده مجلس افزود: دولتمردان آمریکایی به خوبی می‌دانند که منافقین چه کسانی هستند چرا که  خودشان آنها را پرورش داده‌اند.

آلیا با اشاره به پرورش تروریست‌های جدید توسط این گروهک تروریستی اظهار داشت: گروهک تروریستی منافقین در شرایط کنونی منشا تربیت تروریست‌های جدید بوده و اخیرا برای آموزش تروریست‌ها برای اقدامات خرابکارانه در سوریه فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران غده متعفن گروهک تروریستی منافقین را برای همیشه بیرون انداخته و این  گروهک تروریستی از هم پاشیده خطری برای کشور ما ندارد اما جهانیان باید بدانند این تروریست‌ها هر کجا که باشند برای آن کشور خطری جدی به شمار می‌آیند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات جنایتکارانه منافقین در زمان هشت سال جنگ تحمیلی افزود: در جنگ تحمیلی  گروهک تروریستی منافقین به دستور آمریکا به عنوان سربازان جاسوس برای دیکتاتور سابق  عراق فعالیت می‌کردند بنابراین ما با این تجمع به مجامع بین المللی شکایت می‌بریم تا نقش حقوق بشر آمریکا را پیگیری کنند.

آلیا تاکید کرد:‌ در مجلس شورای اسلامی قانون افشای نقض حقوق بشر توسط آمریکا را به تصویب رسانده‌ایم تا شکایت‌ها به مجامع بین المللی پیگیری شود و حدود ۵ سال پیش سند کاملی از جنایات منافقین را به مجلس آلمان تقدیم کردیم.

وی خطاب به سفیر سوئیس حافظ منافع آمریکا در ایران گفت:‌ ما در مقابل سفارت سوئیس تجمع کرده‌ایم و از سفیر این کشور می‌خواهیم پیام  خانواده‌های قربانیان ترور را گوش مجامع بین المللی و کشور مربوطه برسانند.

وی ادامه داد: ما از همتایان خود خواستاریم در برابر سکوت کشورها واکنش نشان داده و این اقدام خصمانه را محکوم کنند.

آلیا در پایان خاطر نشان کرد: از مجامع بین المللی می‌خواهیم سرکرده گروهک تروریستی منافقین را برای محاکمه به جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند.

انتهای پیام/

پ۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.