از هئیت مدیره آینده پرسپولیس شناخت دارم / پروین یکی از گزینه های هئیت مدیره پرسپولیس است

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: از هئیت مدیره آینده تیم فوتبال پرسپولیس تهران شناخت دارم وعلی پروین یکی از گزینه های هئیت مدیره پرسپولیس است.

رویانیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: اگر از سوی کمیته انضباطی تیم فوتبال پرسپولیس تهران محکوم به محرومیت تماشاگران و کسر امتیاز شود باشگاه پرسپولیس اعتراض خود را به فدارسیون فوتبال اعلام خواهد کرد، هواداران پرسپولیس تهران تخریب انجام نداند. آنها به شعور کامل رسیدند که در ورزشگاه ما دست به کارهای غیر فوتبالی نزنند.

وی تصریح کرد: اعتراض من در این خصوص است که چرا باشگاه پرسپولیس یا استقلال هیچ اختیاری در بازی نداشتند و حتی اجازه بلیت فروشی در دست باشگاه ها نبوده است و از ۱۰۰ هزار هواداری که در استادیوم حضور داشتند ۱۰ نفر فضای بازی را مخدوش کردند و با این شرایط ۲ باشگاه هیچ دخالتی در برگزاری بازی نداشتند که  محکوم شوند.
وی در ادامه تصریح کرد: در خصوص تغییر و تحولاتی که در اعضای هئیت مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس صورت خواهد گرفت اضافه می کنم: از هئیت مدیره آینده شناخت دارم از قبل با وزیر ورزش و جوانان جلسه داشتم و اطلاع داشتم که قرار است در اعضای هئیت مدیره دو باشگاه تغییراتی ایجاد شود.

رویانیان افزود: علی پروین عضو هئیت مدیره سابق تیم پرسپولیس نامش در هئیت مدیره جدید این تیم نیز است.

وی در ادامه گفت: در مورد بازی نکردن ایمون زاید هم در دربی مقابل استقلال با وی صحبت کردم و او را توجیه کردم که  از ۲۵ بازیکن تیم فقط ۱۱ نفر می توانند در زمین حضور داشته باشند و ۱۴ نفر دیگر با تصمیم سرمربی انتخاب می شود و قرار نیست که کسی بازی نکرد ناراحت شود مانوئل سرمربی تیم هم نمی تواند از تک تک بازیکنان سوال کند که شما آماده هستید یا نه./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.