از ۶ مهرماه کار خود را آغاز می‌کنم/ فعالیت‌های پژوهشی در حد حرف باقی نمی‌ماند

فروردین ۱۴۰۳

معاون پژوهشی وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خرنگاران:

فعالیت های پژوهشی در حد حرف باقی نمی‌ماند و به عمل تبدیل می شود.

وحید احمدی، معاون پژوهشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی ممتاز نیوز، گفت: با توجه به اینکه از سوی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سمت معاونت پژوهشی وزارت علوم به من واگذار شده است از روز شنبه بر طبق روال وقت اداری کار خود را در وزارت علوم تحقیقات و فناوری آغاز می‌کنم.

وی درپاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی براینکه از جمله برنامه های اولیه در خصوص معاونت پژوهشی وزارت علوم چه بوده است اظهار داشت: مهم‌ترین و اولین برنامه تحقق سند بالادستی سند چشم انداز چه در حوزه فناوری و چه در حوزه پژوهشی است چراکه راهکارهایی اجرایی و اعداد ارقام را محقق می‌کنیم.

احمدی تصریح کرد: محقق کردن برنامه های پژوهشی و اینکه این فعالیت‌ها در حد حرف باقی نمانده و به عمل تبدیل می شود ،ازجمله اهداف من در سمت معاونت پژوهشی وزارت علوم تحقیاقت و فناوری است.

وی تصریح کرد: تاکنون به طور کامل فرصت بررسی برنامه های پژوهشی در حوزه معاونت پژوهشی وزارت علوم را پیدا نکرده ام، البته ضمن تشکر از معاونت پژوهشی دوره قبلی این برنامه ها را مورد بازنگر و بررسی قرار می‌دهم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در سال‌های قبل سمت معاونت پژوهشی سازمان تحقیقات علمی کشور را داشته ام و تا قبل از این سمت یکی از اعضای فعال دانشکده برق و ریاست این دانشکده را در دانشگاه تربیت مدرس داشته‌ام./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.