اسامی بازیکنان جدید فجر شهید سپاسی شیراز در سال ۱۴۰۰ اعلام شد

تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز که یکی از تیم های صعود کرده به لیگ برتر است، این روزها مشغول جذب بازیکنان جدید برای حضور در مسابقات لیگ برتر در سال ۱۴۰۰ است.

اسامی بازیکنان تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در سال 99 - 1400 اعلام شد


یکی از مزیت های فجرسپاسی نسبت به سایر تیم های لیگ برتری در فصل نقل و انتقالات، امکان جذب بازیکن سرباز است. لیگ برتر طی سال های گذشته هیچ تیم نظامی را در خود ندیده و به همین خاطر بازیکنان سرباز زیادی در لیگ حضور دارند که باید خدمت خود را بگذرانند. حالا شرایط مناسبی با صعود فجر سپاسی ایجاد شده تا این بازیکنان به شیراز بروند و ضمن حضور در لیگ برتر سربازی شان را هم انجام بدهند.

از این رو کادرفنی فجرسپاسی نیز با برخی بازیکنان سرباز وارد مذاکره شده و احتمالا شاهد حضور برخی بازیکنان با این شکل در نماینده شیراز باشیم.

بازگشت شهرام گودرزی به فجرسپاسی بعد از ۷ سال

فجرسپاسی در برنامه های خود بازگرداندن ستاره های سابق را نیز گنجانده‌اند. در اولین گام آنها شهرام گودرزی که سال ها با پیراهن فجرسپاسی بازی کرد و از این تیم به تیم های بزرگ تر رفت را جذب کردند. گودرزی که ۷ سال قبل در فجرسپاسی بازی می‌کرد، حالا در ۳۴ سالگی دوباره مورد توجه مسئولان این تیم قرار گرفته و به همین خاطر دوباره به تیم شهرش پیوست.

بازگشت شهرام گودرزی به فجرسپاسی بعد از ۷ سال

دومین بازیکن جدید فجر سپاسی

سجاد عبدویی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال استقلال ملاثانی به فجرشهید سپاسی شیراز پیوست.

دومین خرید فجر سپاسی آقای گل استقلال ملاثانی

گفتنی است قرارداد عبدویی که سومین گلزن برتر مسابقات فصل گذشته لیگ دسته اول بود، یکساله است و حالا باید دید این مهاجم که تکنیک خوبی هم دارد، در فجرسپاسی و زیر نظر کلانتری که سبک بازی کاملا متفاوتی نسبت به استقلال ملاثانی دارد، چه عملکردی خواهد داشت.

محمد ایرانپوریان دیگر بازیکنی که در فجرسپاسی چهره شد و به پیراهن تیم هایی مثل تراکتور و سپاهان هم رسید، دیگر مهره ای است که احتمالا به زادگاهش برمی‌گردد.

از باشگاه فجرسپاسی خبر می‌رسد برای پست دروازه بان مسئولان این باشگاه با احسان مرادیان بازیکن شیرازی فصل گذشته فولاد نیز وارد مذاکره شدند و احتمال حضور او در فجرسپاسی کم نیست.

صادق بارانی هافبک پیشین سایپای تهران نیز دیگر بازیکنی است که مد نظر کلانتری سرمربی فجر قرار دارد.

همچنین کادرفنی خواهان حفظ تعداد زیادی از بازیکنان فصل گذشته از جمله میلاد احمدی شده و از مسئولان باشگاه خواسته قرارداد بسیاری از نفرات تمدید شود. با این تفاسیر احتمالا شاهد حضور برخی ستاره های سابق فجر در این تیم باشیم که به همراه سربازان و البته نفرات جویای نام جدید این تیم را در لیگ برتر بیست و یکم تشکیل بدهند.

تیم فجر سپاسی شیراز روز ۲۸ تیر ۱۴۰۰ با پیروزی ۳ بر صفر در برابر گل ریحان در کرج با ۶۰ امتیاز به عنوان قهرمانی این فصل رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور دست یافت و پس از هفت سال با مربیگری اصغر کلانتری به لیگ برتر صعود کرد. 

بازیکنان فجر شهید سپاسی

بازیکنان مطرح کشور که محصول فجر سپاسی بودند

در فوتبال ایران، اغلب فوتبالدوستان فجر سپاسی را به نام غلام پیروانی می شناسند. مربی شاعر مسلک و بذله گوی فوتبال ایران که رکوردی استثنایی در تاریخ لیگ در هدایت ۱۳ ساله فجر دارد. آقا غلام البته حالا به سن بازنشستگی رسیده و از دور شاهد موفقیت تیمی است که در آن بازیکنان بسیاری را به فوتبال ایران معرفی کرد.

او در سال هایی که لیگ برتر فوتبال ایران تازه به راه افتاده بود، با استفاده از جوان های شاخص سربازی که جذب سپاه می شدند، تیمی فوق العاده را در فوتبال ایران ساخته بود که هر سال چهره های شاخصش به تیم های بزرگ منتقل می شدند. بازیکنانی مثل سیاوش اکبرپور، علی سامره، علی انصاریان، داوود سیدعباسی، مهدی رحمتی، امید روانخواه و… 

در نسل های بعدی، رضا حقیقی، فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر، ساسان انصاری، سروش رفیعی، بابک مرادی و یکی دو بازیکن دیگر آخرین محصولات تیم سازنده فجرسپاسی هستند که حالا با حضورش در لیگ برتر دوباره می تواند مأوایی برای حضور سربازهای فوتبالی در بالاترین سطح رقابت های حرفه ای ایران باشد. چیزی که برای خود فجر هم مایه امیدواری است تا بتواند بازیکنان درجه اولی را به جمع نفرات خود اضافه کند و به این ترتیب شرایط بهتری با توجه به وضعیت اقتصادی نه چندان مناسبش پیدا کند.

تا این لحظه ۶نظر ثبت شده
  1. شماره تماس مربی یا سرپرست تیم و از وزارت ورزش شهر خودتون پیدا کنید وتماس بگيريد چون آخرین بع روز رسانی سال ۹۹ بوده:

    بهترین جا برای خدمت مقدس‌ سربازی تیم فجرسپاسی یا ملوان بندرانزلی میباشد

  2. مهدی‌:

    پیروزی غرورآفرین تیم فجر سپاسی را تبریک می گویم
    البته باید از تیم قشقائی هم تشکر کنم چون در پیروزی تیم فجر سپاسی خیلی مؤثر بوده

  3. رضا:

    سلام با ارزوی توفیق برای کلیه مسئولین باشگاه شهید فجر سپاسی و سر مربی جدید قبل از نظر دادن بایستی بگویم که سر مربی سابق جناب اقای شفیعی با کمترین حمایت و کمترین امکانات خیلی عالی کار کردن در برابر تیم راه اهن و مس کرمان که تیم خوبی بودن خیلی خوب نتیجه گرفتن باید از زحمات جناب اقای شفیعی قدردانی ویزه کرد و نباید کنارش هم زد بایستی از وجودش در فوتبال استان استفاده برد مطلب دیگه که جای امیدواری داره که مسئولین استان کمر همت بستن تابا کمکهای مادی و معنوی به این تیم داشته باشند تا انشاالله تیم به جایگاه اصلی خود باز گردد و به دسته۲ سقوط نکند بنده به نوبه خود از مدیر عامل تیم و سر مربی مومن و متدین و استانداری و مدیر کل ورزش تشکر و قدردانی مینمایم که امیدوارم با توکل به خدا بتوانید ارزوی جوانان این استان را بر اورده نمایید از همه مسولین و احاد مردم در خواست مینمایم که به
    خاطر خدا و خون شهید سپاسی اختلافات را کنار بگذارید و تموم هم و غم روی پیشرفت تیم بگذارند حتما مردم عزیز استان قدر دان زحمات شما خواهند بود با امید پیروزی تیم فجر در تموم بازیها

  4. رضا:

    با سلام چقدر مسولان باشگاه نسبت به اخبار این باشگاه بی تفاوتند چون دل سوز نیستند و فقط فکر خودشان هستن که خوش بگذرونند گور پدر مردم اگه اینطور نبود با امال و ارزوهای جوانان یه استان بازی نمیکردن به قول اقای پیروانی برای تراکتور میلیاردی خرج میکنند ولی برای فجر پول ندارن اینها اینقدر بی تفاوتند که حاظر نیستن اخبار تیم را به روز بکنن ثا میزنیم تیم فجر اخبار سالی که در لیگ برتر بود میاد شاید هنوز در خواب لیگ برترند و بیدار نشدن اون دنیایی هم هست به فکر جوانهای این استان باشد باید ارزوی لیگ برتری فارس جوانها به گور ببرن میگه نه

  5. پرویزبراهویی صادره زاهدان بازی درپیشگامان مشهد:

    سلام وخسته نباشیدکادرفنی ومدیرعامل ومربی تیم فجرسپاسی پسربنده درتیم پیشگامان چندسال بازی کشوری داشته وازمشهدمنزل رازاهدان آوردم سربازاست بهترین بازیکن تست بگیریدموردقبول شددوسال سربازی رادرتیم فجربگزراندتماس من۰۹۲۱۵۲۲۳۲۴۱وتلفن پسرم۰۹۱۵۹۶۹۰۰۹۴است منتظرتماس هستیم

  6. سلام برای تست تیم جوانان فجر سپاسی باید چکار کنم؟؟؟ لطفا پاسخگو باشید:

    سلام برای تست تیم جوانان فجر سپاسی باید چکار کنم ؟؟؟لطفا پاسخگو باشید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.