اسامی برگزیدگان اولین دوره نمایش نامه خوانی˝ فردا˝ اعلام شد.

۱۳م دیماه ،

اسامی برگزیدگان اولین دوره نمایش نامه خوانی ˝فردا ˝توسط هیئت داوران آن اعلام شد.

به گزارش هنرآنلاین، بهزاد صدیقی ، نایب رییس و سخن گوی کانون نمایش نامه نویسان خانه تئاتر ، ضمن اعلام این خبر گفت: هیئت داوران این نمایش نامه خوانی جهانشاه آل محمود، سیروس همتی،شیدا عقبایی،از میان ۸۴  نمایش نامه ارسالی تعداد ۶ نمایش نامه را به منظور خوانش در این دوره انتخاب و معرفی کردند.

وی در ادامه گفت : نمایش نامه های دور از دسترس اطفال نگهداری شود نوشته فرشته فرشاد،آذر میدخت نوشته میلاد حسینی، یک شنبه سیاه نوشته بهرام اکبری، نواختن قطعه ای دلنواز از شوپن با پیانو نوشته سیاوش حیدری، انتهای مهتاب نوشته محسن آهنین جان وآرمان نوشته شایان افکاری از برگزیدگان اولین دوره نمایش نامه خوانی فردا محسوب می شوند.

سخن گوی کانون نمایش نامه نویسان خانه تئاتر ، هم چنین در ادامه یادآور شد : این دوره از فعالیت نمایش نامه خوانی توسط کانون نمایش نامه نویسان با دبیری محمد رضا قلی پور برگزار می گردد و زمان ومکان برگزاری این  نمایش نامه خوانی ها  ساعت  ۱۶روزهای شنبه یا یک شنبه به صورت یک هفته در میان، در ماه ها ی فصل زمستان در  تالار خانه تئاتر  برپا خواهد شد.

بهزاد صدیقی در پایان ، با بیان این مطلب که پس از خوانش این آثار جلسات نقد و بررسی با حضور داوران و منتقدان برگزار خواهد شد، تاریخ برگزاری  این دوره از نمایش نامه خوانی  را به شرح ذیل اعلام کرد:

شنبه، شانزدهم دی ماه نود و یک ، انتهای مهتاب نوشته محسن آهنین جان
یک شنبه ،اول بهمن ماه نود و یک ، آرمان نوشته شایان افکاری
شنبه ،چهاردهم بهمن ماه نود و یک ، آذرمیدخت نوشته میلاد حسینی
یک شنبه ، بیست و نهم بهمن ماه نود و یک ، یک شنبه ی سیاه نوشته بهرام اکبری
شنبه ، دوازدهم اسفند ماه نود و یک ، دور از دسترس اطفال نگهداری شود ، نوشته فرشته فرشاد
یک شنبه ، بیستم اسفند ماه نود و یک ، نواختن قطعه ای دلنواز از شوپن با پیانو نوشته سیاوش حیدری

انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.