اسامی دقیق رد صلاحیت شده‌های انتخابات نظام پزشکی تا ۲۲ بهمن مشخص می‌شود

۲۹م دیماه ،
ممتاز نیوز: رئیس شورای مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی گفت: هنوز اسامی کامل نامزدهای انتخابات نظام پزشکی که صلاحیت آنها احراز نشده به این شورا اعلام نشده، اشخاصی که صلاحیت آنها تأیید نشده از یکشنبه فرصت اعتراض دارند و اسامی نهایی تا ۲۲ بهمن مشخص می گردد.

مراد هاشم زهی در گفت و گو با فارس، افزود: ۴۹۲۱ نفر برای انتخابات نظام پزشکی نامزد شده اند و اشخاصی که صلاحیتشان تأیید شده تاکنون از تأیید صلاحیشان مطلع شده اند و اشخاصی که تاکنون تأیید صلاحیتشان به آنها اعلام شده احتمالاً هنوز صلاحیتشان احراز نشده است.

وی گفت: اشخاصی که هنوز صلاحیتشان احراز نشده از روز یکشنبه اول بهمن به مدت ۴۸ ساعت برای اعتراض فرصت دارند و باید به هیئت های نظارت شهرستان خود مراجعه کنند. بنابراین با توجه به اینکه ممکن است صلاحیت تعدادی از این اشخاص در بررسی های بعدی تأیید شود، بنابراین اسامی دقیق اشخاص تأیید و رد صلاحیت شده تا قبل از آغاز تبلیغات یعنی تا پایان روز ۲۲ بهمن مشخص می گردد.

هاشم زهی ادامه داد: اطلاعات مربوط به اشخاصی که در این مرحله صلاحیتشان احراز نشده اکنون در شوراهای نظارت بر انتخابات شهرستانها موجود است اما هنوز جمع بندی آن به شورای مرکزی نظارت  بر انتخابات نظام پزشکی اعلام نشده است بنابراین هنوز نمی توانیم آمار دقیقی از اشخاصی که صلاحیتشان احراز نشده، اعلام کنیم اما برآورد این است که تعداد این اشخاص بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر باشد.

رئیس شورای مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی گفت: تبلیغات نامزدهای انتخابات هیئت مدیره های نظام پزشکی از روز  ۲۳ بهمن به مدت ۱۰ روز تا دوم اسفند مجاز است و این انتخابات نیز روز ۴ اسفند در حدود ۱۹۰ شهر کشور برگزار می گردد.

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.