استادان من جوانان مستعد تئاتری می باشند

۲۰فروردین۱۳،

جمشید مشایخی در آئین افتتاح نمایش ˝ سه گانه اورنگ˝ گفت: استادان من جوانان مستعد تئاتری می باشند که به من نیزآموزش می‌دهند. جوانان هنرمند باید به مردم امید بدهند همانطور که پیش از این هنرمندان این کار را انجام می‌دادند.

به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، آیین افتتاح نمایش “سه‌گانه اورنگ” به کارگردانی محمد حاتمی ۱۹ فروردین‌ماه با حضور بعضی از چهره‌های تئاتری از جمله حسین پاکدل، مهدی هاشمی، قطب‌الدین صادقی و خسرو احمدی در تماشاخانه ایرانشهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم جمشید مشایخی گفت: استادان من جوانان مستعد تئاتری می باشند که به من نیزآموزش می‌دهند. جوانان هنرمند باید به مردم امید بدهند همانطور که پیش از این هنرمندان این کار را انجام می‌دادند.

این هنرمند عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون در پایان گفت: امیدوارم مردم ایران از واقعیت به حقیقت برسند.

سپس کارگردان نمایش محمد حاتمی بیان کرد: هیجان امشب من به خاطر آغاز کارم نیست بلکه به خاطر حضور شما است.

مجید سرسنگی رئیس تماشاخانه ایرانشهر با ابراز خرسندی از برگزاری سومین مراسم آیین افتتاح اجرای عمومی نمایش در تماشاخانه ایرانشهر یادآور شد سبب خوشحالی ما است امشب متونی از سه نویسنده خوب ایرانی را روی صحنه می‌بینیم. یکی از راه‌های برون‌رفت تئاتر کشور از وضعیت کنونی، اجرای نمایشنامه‌های ایرانی است.

نمایش “سه‌گانه اورنگ” به نویسندگی علیرضا نادری، محمدامیر یاراحمدی و نیما نادری است که با بازی گلاب آدینه، پیام دهکردی و مریم سعادت ساعت ۱۹ در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.