استاد شجریان در حال آشپزی + عکس

 

عکس محمدرضا شجریان در حال پخت نان

در پی بروز شایعاتی نادرست درباره محمدرضا شجریان و وضعیت جسمانی او، یک ایرانی مقیم آمریکا که از دوستان شجریان است به نام حسن پژوهش با ممتاز نیوز گفتگو کرده و گفته است دو روز پیش ایشان با ما و انوشیروان روحانی برای شام در منزل یکی از دوستان بودیم. پریروز عصر هم به خانهی استاد به ایشان پختن نان فرانسوی را یاد دادم.

او همچنین گفته است به یاد داشته باشید که آقای شجریان در سلامت نیست اما در حال درمان است؛ برای بهبودی کاملش دعا کنید. او نماد و یک گنجینهی ملی است. من مطمئنم که قدردان تمام ابراز نگرانیهایی است که برایش میشود. او مهربان، و همچنان پر انرژی و پر شور و شوق است.

این ایرانی مقیم ساکرامنتو در ایالت کالیفرنیا همچنین گفت: استاد، کتی [کتایون، همسرش] و پسرش رایان در ساکرامنتو، در فاصلهی حدود ۵ دقیقه از خانهی ما زندگی میکنند. احتمالا اگر پاسخ تماسهایی را ندادهاند، چون تماسها زیاد است اما اطلاع رسانی که کردهاند.

The post استاد شجریان در حال آشپزی + عکس appeared first on

تا این لحظه ۶نظر ثبت شده
  1. pop:

    استاد انسان بزرگیه.زنده.وسلامت باشن.باید قدر این گوهر موسیقی روبدونیم

  2. مینا:

    شما ربنا و ترتیل های مجلسی استاد را گوش کنید و قدرت صدای ایشان را ببینید ان موقع میبینید که انصافا استاد بی بدیل اند.

  3. ali.m:

    یکبار بدون موسیقی در تلویزیون آواز خواند هیچ جالب نبود!!!! در حالی که سالار عقیلی بدون گروه موسیقی در تلویزیون آواز خواند!!! خیلی صدایش جالب بود .دلکش میگفت …!! – خدایا ببین چی رو با چی و کی رو با کی مقایسه می فرمایند !! … یعنی تو عمرم نظریه به این بی ربطی نه دیده و نه شنیده بودم خداوکیلی !

  4. بهروزی:

    مگه کیه که در مورد آشپزی او نظر بدیم.یکبار بدون موسیقی در تلویزیون آواز خواند هیچ جالب نبود در حالی که سالار عقیلی بدون گروه موسیقی در تلویزیون آواز خواند خیلی صدایش جالب بود .دلکش میگفت خواننده آن است که بدون گروه موسیقی بتواند مردم را جلب کند.

    • شیدا:

      دوست عزیز اگه شما در مورد موسیقی و استاد شجریان کمی اطلاعات داشتین هیچ وقت استاد رو با سالار عقیلی مقایسه نمی کردین..استاد بالای ۷۰ سال سن دارن و هنوز هم حنجره طلایی دارن…

  5. هدی:

    فکر کنم آشپزی استاد به خواندنشان نمی رسد . هر چه در خواندن استاد هستند از املت پختن مشخص میشه که آشپزی ضعیف دارند . امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشند /

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.