استانداردهای سخت گیرانه دربانکهای آمریکا

۲۵م آذر ،

بینا- بانک مرکزی آمریکا از وضع قوانین تازه برای تشدید نظارت بر عملیات بانک های خارجی در آمریکا و کاهش خطرات احتمالی این بانک ها برای نظام مالی آمریکا خبر داد.
به گزارش بینا، بانک مرکزی آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد بر اساس قوانین تازه عملیات بانک های خارجی که در آمریکا حضور گسترده ای دارند از این پس به شدت زیر نظر قرار می گیرد.
بر اساس این گزارش ،‌عملیات بانک های خارجی در آمریکا باید برابر با استانداردهای سخت گیرانه تر مدیریت خطر نقدینگی باشد و آنها باید همانند بانک های آمریکایی آزمایشات فشار نقدینگی را بگذرانند تا بدین ترتیب در مقابل فشارهای مالی در زمان هایی که بازار تحت فشار قرار دارد، مقاومت بیشتری داشته باشند.
بانک مرکزی آمریکا اعلام کرد بانک های خارجی که تا یکم ژوئیه سال دو هزار و چهارده ، پنجاه میلیارد دلار و یا بیشتر سرمایه جهانی دارند باید تا روز یکم ژوئیه سال دو هزار و پانزده از استانداردهای تازه برخوردار شوند.
بن برنانکی رئیس بانک مرکزی آمریکا اعلام کرد:« قوانین پیشنهاد شده گام مهم دیگری به سوی تقویت چارچوب قوانین ما برای مقابله با خطراتی است که موسسات مالی بزرگ و بهم پیوسته برای ثبات مالی آمریکا در بر دارند.»
به گزارش خبرگزاری شین هوا از واشنگتن، دنیل تارولو رئیس هیئت مدیره بانک مرکزی آمریکا نیز اعلام کرد که این قوانین قابل اجرا طی یک دهه قبل با وجود دگرگونی سریع و مهم در فعالیت های بانک های خارجی در آمریکا، کمی تغییر یافته اند .

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.