استاندارمازندران خواستار۳۰۰میلیاردریال اعتباربرای جبران خسارت سیل شد

به گزارش ایرنا ، بنقل از پایگاه خبری استانداری مازندران نماینده عالی دولت در این استان ضمن عرض تسلیت به دکتر احمدی نژاد و هیات دولت، عنوان کرد: با عنایت به خسارات سنگین جانی و مالی به بار آمده و لزوم بازگرداندن زندگی عادی به این شهرستان، مقرر فرمایید برای جبران خسارات و ضایعات مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان تخصیص بیابد.

وی در این نامه می افزاید: در پی بارش شدید باران و وقوع حادثه مصیبت بار سیلاب شب گذشته در شهرستان بهشهر، شهر سرداران، شهیدان و فرماندهان نام دار دفاع مقدس ، شهر عالمانی مجاهد چون آیت الله کوهستانی ( ره) ، آیت الله ایازی(ره)و شهید سیدعبدالکریم هاشمی نژاد، هفت تن از هموطنان عزیز این شهرستان جان باختند.

بارندگی از نیمه شب گذشته در مناطق مختلف مازندران آغاز شد و بیشترین میزان خسارت را تاکنون به بخش شرقی شهر بهشهر وارد کرده است.

بر اساس گزارش هوا شناسی مازندران ، از شب گذشته تا صبح امروز ، شنبه ، حدود ۲۰ میلی متر در ساری باران باریده است.

بنابر این گزارش ، شهرستان بهشهر با ۹۰ میلی متر بیشترین میزان بارندگی را تجربه کرد که با خسارات مالی و تلفات جانی همراه بود.

هواشناسی مازندران همچنین از وقوع طوفان همزمان با بارندگی شب گذشته در مناطق مختلف استان خبر داد و سرعت باد در بعضی از مناطق مازندران را ۹۰ کیلومتر در ساعت اعلام کرد.

بارندگی در مناطق مختلف مازندران همچنان ادامه دارد.ک/۱

۲۵۸۵/۴۰۲

انتهای پیام /*

Social@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.