استخدام اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آتش نشانی تهران اعلام شد

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، اسامی پذیرفته شدگان آزمون عملی ( ورزشی) و علمی از مراحل استخدام سال ۹۱ این سازمان را اعلام نمود.

به گزارش تفسیری خبرنگار بازار کار در اطلاعیه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران آمده است که پذیرفته شدگانی که مرحله اول ( آزمون ورزشی) و دوم ( آزمون عملی) را پشت سر گذاشته اند ، لازم است مراحل تست پزشکی ، توسط پزشک معتمد سازمان  ( مرکز معاینات استخدامی نیروی انتظامی ) و گزینش ( مطابق قانون گزینش مصوب مجلس محترم شورای اسلامی ) را نیز با موفقیت به اتمام رسانده تا در آن صورت به استخدام سازمان درآیند.

در این اطلاعیه از کلیه افراد خواسته شده تا با در دست داشتن اصل و کپی ( دیپلم کامل متوسطه یا پیش دانشگاهی برای افراد زیر ۲۵ سال و فوق دیپلم، لیسانس ، فوق لیسانس و گواهی پایه یکم برای افراد بین ۲۵ تا ۲۷ ساله ، کارت پایان خدمت نظام وظیفه ، کارت ملی ، کلیه صفحات شناسنامه، شش قطعه عکس ۴*۳ پشت نویس شده، گواهینامه پایه یکم در صورت دارا بودن) در تاریخ های مشخص شده در پایگاه اینترنتی این سازمان جهت ثبت نام مراجعه نمایند.

لازم به ذکر ات که اسامی پذیرفته شدگان در پایگاه اینترنتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به نشانی  http://125.tehran.ir موجود است.


استخدام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.