استخدام استخدام ۱۰۰۰۰ نفر در شهرداریهای کشور

محسن کوشش تبار، مسئول کمیته استخدامی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور گفت: ۱۰۰۰۰ نفر در قالب برگزاری آزمون استخدامی سراسری، برای به کارگیری در ۱۰۰۰ شهرداری کشور تا پایان سال جذب می شوند که برای تکمیل ظرفیت نیروهای کارشناسی شهرداریها و تامین نیروی انسانی مورد نیاز ۲۴۰ شهرداری تازه تاسیس در کشور، سومین مرحله آزمون استخدامی شهرداری ها در ۸ استان کشور نیز برگزار شد.

وی افزود: مرحله اول این آزمون در ۴ استان و مرحله دوم در ۱۴ استان برگزار شده بود. و در این مرحله بیش از ۲۰۰۰ نیروی مورد نیاز ۱۳۰ شهرداری در ۸ استان کشور پس از گذراندن مراحل گزینش و آزمون عملی برای آتش نشانان به استخدام شهرداری ها در می آیند.

وی از در نظر گرفتن استانداردهای کامل آزمون استخدامی شهرداریها خبر داد و گفت: این آزمون در قالب تفاهم نامه پارسال سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور با سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد و مانند دیگر آزمونهای این سازمان، دیگر نهادها هیچ دخل و تصرفی در روند برگزاری آن نداشتند.

نتایج این آزمون تا ۲ ماه دیگر اعلام می گردد و طبق اعلام سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور قرار است از سال آینده ، هر سال دو بار آزمون استخدامی شهرداریها برگزار شود.


استخدام ها | استخدام | www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.