استخدام در قوه قضائیه – سال ۹۱

قوه قضاییه به زودی ۴۷۰۰ نفر استخدام می کند.

استخدام در قوه قضائیه - سال 91

استخدام در قوه قضائیه – سال ۹۱

معاون مالی و اداری قوه قضاییه گفت : استخدام ۴۷۰۰ نیروی انسانی در سطح کشور در برنامه این قوه قرار دارد که با ورود این تعداد نیروی جدید ، کمبودها در این بخش به مرور حل می شود.

دکتر نوروز علی کهزادی در مراسم افتتاح ساختمان دادگستری شهرستان رشتخوار افزود ، دو گروه از نیروهای انسانی مذکور تا کنون جذب شده اند.

———————————————————————————————————————————————————————-

اطلاعیه قبلی

استخدام بیش از ۳ هزار نفر در قوه قضائیه در سال ۹۱ – بیش از نیمی از ظرفیت پستهای قوه قضائیه در سراسر کشور خالی است.

دبیر هیات مرکزی گزینش قوه قضائیه درنخستین همایش سراسری گزینشگران این قوه در مشهد گفت : در بین پستهای قوه قضائیه ، شغل قضاوت بیشترین ظرفیت خالی را در دادگاه ها ، دادسراها و مجتمع های قضایی دارد .

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی آمار خروجی قضات از قوه قضائیه را پارسال ۲۷۹ نفر اعلام کرد و افزود : این در حالیست که در همین مدت فقط ۱۸۰ نفر ورودی برای قضاوت به قوه قضائیه بوده است.

وی گفت : بیش از ۳ هزار نفر در پستها و عناوین شغلی مختلف تا پایان امسال در قوه قضائیه سراسر کشور استخدام می شوند.

همایش سراسری گزینشگران قوه قضائیه صبح امروز با پیام رئیس این قوه در تالار گلستان مشهد آغاز شد.

در بخشی از پیام آیت الله صادق لاریجانی که آن را دبیر هیات مرکزی گزینش قوه قضائیه قرائت کرد آمده است ، در تحقیق ها و مصاحبه ها باید دقت شود تا افرادی که برای اسلام مفیدترند انتخاب شوند.

در این پیام آمده است ، همه دست اندرکاران در امر گزینش باید از ورود افرادی که رکن اصلی نظام را خدشه دار می کنند ممانعت کنند.

همایش سراسری گزینشگران قوه قضائیه تا ۲۱ اردیبهشت با حضور ۱۷۰ نفر از این گزینشگران در مجتمع فرهنگی گلستان مشهد ادامه دارد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.