استخدام یک هزار نفر در ادارات دولتی استان مرکزی

استخدام یک هزار نفر در ادارات دولتی استان مرکزی

پورتال دانشگاهی کشور به نقل از خبرگزاری موج ،

ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻭ ﻣﻨﺎﺑﻊ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭ گفت: یکهزار نفر با مجوز معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری تا پایان سال جاری در ادارات دولتی این استان استخدام می شوند.
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی استانداری استان مرکزی، ˈسعید آقاصادقیˈ افزود: آزمون استخدامی ۵۰۰ نفر از مجموع یاد شده در یک ماه آینده در استان مرکزی برگزار می شود.
وی اظهار کرد: این آزمون برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز در پست های بلاتصدی ۳۷ دستگاه دولتی در همه شهرستان های استان مرکزی به جز اراک برگزار می شود.
ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻭ ﻣﻨﺎﺑﻊ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭ بیان کرد: استخدام برای کلیه رشته ها شامل فنی و مهندسی، علوم انسانی، پزشکی و پیراپزشکی در مقاطع کارشناسی به بالا است.
آقاصادقی توضیح داد: شرکت کنندگان در آزمون علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی استخدام شامل سن، نداشتن سوء سابقه و مصرف دخانیات باید تخصص لازم برای دستگاه مورد تقاضا را داشته باشند.
وی ادامه داد: متقاضیان مشاغل حاکمیتی، خانواده های معظم شهدا و جانبازان در این آزمون به صورت رسمی و مابقی به صورت پیمانی جذب می شوند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اضافه کرد: زمان و نحوه برگزاری آزمون توسط رسانه ها به اطلاع عموم خواهد رسید.
آقاصادقی در خصوص مجوز ۵۰۰ نفر دیگر نیز توضیح داد: تا پایان سال جاری با برگزاری آزمونی این تعداد نیز در ادارت دولتی جذب خواهند شد.

استخدام

 

یک هزار نفر

 

ادارات دولتی

 

استان مرکزی


آگهی استخدام ۹۰

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.